Impreza u Szuwarka. Dorzucamy do...

Natalia
Ten post był aktualizowany .
Mesajah - "Każdego dnia"
Z okazji Imienin życzę Ci miłości, która sprawia, że łatwiej jest być szczęśliwym

Re: Pomysł nieoryginalny

Dzięki Natalko, a ja wznoszę toast za imieninowych gości, niech Wam też się szczęści! Zostawiam lampki z magicznym eliksirem ;)

Re: Pomysł nieoryginalny

da®®io

Marcin, Wszystkiego Najlepszego:)

Re: Pomysł nieoryginalny

szuw napisał/a
Dzięki Natalko, a ja wznoszę toast za imieninowych gości, niech Wam też się szczęści! Zostawiam lampki z magicznym eliksirem ;)

Jak toast to chlup w ten piękny dziób (co napisałem po radosnym uśmiechu do lustra :D) , zdrówka szczęścia , pomyślności mości Szuwarze Ci życzę ;)

PS: I towarzystwa wesołego takiego jak choćby na foci poniżej :)

Re: Pomysł nieoryginalny

Natalia
Dzięki.
Udowodniono, ze muzyka, której słuchamy ma wpływ na smak w tym czasie pitego wina. Dzieje się dlatego, że muzyka stymuluje pewne obszary mózgu i inaczej smakuje wino+muzyka a inaczej bez muzyki.
To samo wino smakuje inaczej przy różnej muzyce.  Czyli nowe imprezowe możliwości przed nami.

Re: Impreza u Szuwarka. Dorzucamy do...

ktosia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
Dołączam do życzeń.
Zdrowia, szczęścia i radości, Piwa, wódki i miłości. Wspaniałych w życiu dni I ciekawych wrażeń, No i do tego- spełnienia wszystkich marzeń. Takie są moje życzenia W dniu święta Twego imienia!
https://www.youtube.com/watch?v=Q4oxGN5c8CE

Re: Pomysł nieoryginalny

Wszystkiego najlepszego Szuwarze Marcinie :) No to mamy podwójne święto, grzechem byłoby go nie uczcić lampką wina, zatem czuję się zaproszona ;)

Re: Pomysł nieoryginalny

Lwiczka9
A jakże Szu! Twe nieustajace! I Natasza U.specjalnie dla Ciebie:) https://www.youtube.com/watch?v=6xHUe7jKWVc
12