Zaduszki jazzowe na Multi

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

PS. Przepraszam, że nie odpisuję na poprzednie komentarze, ale ciągle jestem zagubiony w czasie i przestrzeni. Postaram się odpisać, gdy się trochę pozbieram i nadrobię zaległości :)

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

dziewczyna z perłami we włosach
Ten post był aktualizowany .
Ale super!!!..... Chodzi mi o całość  Postmodern Jukebox.
A "Creep" po prostu zatrzymuje w czasie.

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

dziewczyna z perłami we włosach
Ten post był aktualizowany .
"Black Hole Sun" przenosi w jakiś inny wymiar...

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami we włosach
dziewczyna z perłami we włosach napisał/a
Ale super!!!..... Chodzi mi o całość  Postmodern Jukebox.
A "Creep" po prostu zatrzymuje w czasie.
Ja się własnie zakochałem w Postmodern, czuję, ze to może być moja kolejna miłość muzyczna, równie dobra, jak studio Accantus :)

Burn - Vintage '60s Girl Group Ellie Goulding Cover with Flame-O-Phone

Rather Be - Vintage Western / "Westworld" Saloon - Style Clean Bandit Cover ft. Ada Pasternak

Say Something - Jazz / Soul A Great Big World Cover ft. Hudson Thames

All of Me - Vintage Soul John Legend Cover ft. Kiah Victoria

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

dziewczyna z perłami we włosach
Nie mogę przestać słuchać tak mnie zaczarowało.
Wiesz, że skojarzyłam od razu z "Accantus"? Myślę sobie, że tylu  artystów chce zostać gwiazdami, a ich sukces jest w grupie i w to niej mogą najmocniej zajaśnieć.

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

da®®io
hej Perełko, czyli rozumiem, że nie chcesz mojej muzyki na tym Twoim wątku?
1234