Zaduszki jazzowe na Multi

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

da®®io
pewnie ten zespól tez nie przypadnie Ci do gustu ze względu na to co ja w muzyce lubię
https://youtu.be/6CuOld2ldrc

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

dziewczyna z perłami we włosach
Nie przypadnie. Trudno mi zrozumieć mroczne dusze, choć czasami muszę.
Nie sądziłam, że masz w sobie tyle mroku. Więcej niż Lothar.

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

dziewczyna z perłami we włosach
Kiedys śniło mi się, że masz zamknięte czakry. Ktoś mi to we śnie pokazywał. Ale to był tylko tylko sen ...

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

da®®io
to nie jest mroczna muzyka - to jest tzw. progressive rock - a te sny o mnie mnie nieco peszą:) a na czakry??? raczej nie mam wpływu

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

dziewczyna z perłami we włosach
Poszłam na skróty do "Alma Ata" Trubadurzy -Polish progressive rock 73. Kilka minut przebrnęłam, a dalej to byłaby autoagresja.
Piszę o sobie, wszak muzyka to potrzeba i zwierciadło duszy

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

da®®io
a wiec nie lubisz progressive rocka - wiec nie zabawimy sie przy tej muzyce - ja ją uwielbiam:)

https://youtu.be/WKNOlDtZluU
Emerson Lake Palmer - Turkus
zobacz jak wyglądaja oceny na tubce
23 tys. pozytywnych, a tylko 600 negatywnych

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

dziewczyna z perłami we włosach
Nasze różnice zaczynają się od zainteresowań.
Ale Lwiczka czuje tego bluesa i niepowtarzalny klimat.

Re: Zaduszki jazzowe na Multi

Marianna Ruda
:) ja czuje..Darrio "wie" i to jest ta roznica..Pozdro
1234