Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Re: Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Odpowiedź masz wyżej. Uważam, że taka decyzja powinna być podejmowana przez cały sztab specjalistów, a nie przez rodziców, którzy kierują się często emocjami, chwilowymi problemami itp.

Re: Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Biegnij Lola biegnij
Ale jakich specjalistów szuwar, od czego ? Kim są ci "specjaliści", którzy mogą decydować o tym, kto ma prawo się urodzić a kto takiego prawa niema?

Re: Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Biegnij Lola biegnij
Zawsze jesteś taki konkretny, masz odpowiedź na każde pytanie podpierając się niejednokrotnie skrinami, które zrobiłeś wieki temu, artykułami, zdjęciami i całą masą zajawek, a na to jedno pytanie liberalny, tolerancyjny, uduchowiony, uczulony na krzywdę ludzką człowieku nie potrafisz odpowiedzieć?

Re: Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Biegnij Lola biegnij napisał/a
[...]
Odpowiedz, którą uzyskałaś ode mnie, jest całkowicie zgodna z moimi przekonaniami, i mottem życiowym, że każdego należy podchodzić indywidualnie :)

Re: Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Biegnij Lola biegnij
Czyli twoim zdaniem jakieś gremium wybitnych specjalistów powinno indywidualnie rozpatrywać, czy ktoś może się urodzić i żyć , czy nie może żyć? Tak?

Re: Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Widzisz szuwar jak nagle cała  twoja tolerancja, piękny świat, rozgraniczanie ludzi na tych dobrych i złych i cała twoja wizja świata pęka od jednego pytania.

[...]

Czy kobieta, pogrążona w głębokiej depresji, potrafi podjąć lepszą decyzję, niż powiedzmy sztab psychologów itp.?

Kobieta taka może na przykład chcieć aborcji, a sztab psychologów mógłby ją od tego odwieść.

Zakaz aborcji też chyba niczego nie rozwiązuje — powoduje jedynie powstanie czarnego rynku, powrotu do łask wszelkich wiejskich znachorek, "Mądrych" i garażowych lekarzy lub wyjazdów na zabieg za granicę. Tak źle i tak niedobrze. Jeśli ciąża nie zagraża życiu matki, to aborcja powinna być raczej zakazana.  Prawo-prawem, ale jeśli ktoś będzie chciał ukraść, zabić, to i tak to zrobi.

Temat aborcji uważam za zakończony (z mojej strony- udzieliłem Ci wyczerpującej odpowiedzi)

[...]

Nawet nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Wielokrotnie podkreślam, że nic nie jest tylko dobre lub złe, czarne lub białe, więc nie wyjeżdżaj mi tutaj z rozgraniczaniem ludzi na tylko dobrych lub tylko złych