Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Historia nam daje dobitne dowody!

Re: Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Biegnij Lola biegnij
Jesteś za aborcją szuwar?

Re: Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Biegnij Lola biegnij napisał/a
Jesteś za aborcją szuwar?

A dlaczego pytasz?

Re: Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Biegnij Lola biegnij
A dlaczego nie?

Re: Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Biegnij Lola biegnij napisał/a
A dlaczego nie?
No więc uważam, że do każdego przypadku należałoby podejść indywidualnie. Na pewno nie jestem za bezsensowną i masową aborcją.

Re: Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Biegnij Lola biegnij
A co to jest bezsensowna i masowa aborcja?

Re: Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Biegnij Lola biegnij napisał/a
A co to jest bezsensowna i masowa aborcja?
Aborcja, gdy ciąża  nie zagraża zdrowiu fizycznemu matki, jest raczej bezsensowna. Nie chciałbym tutaj wypisywać banałów, bo łatwo się pisze, ale każdy z nas ma własną moralność, i niech się nią kieruje. Strasznie trudny temat.

A jakie jest Twoje zdanie na ten temat?

Re: Irena Sendlerowa: Czyniłam ludzką powinność

Biegnij Lola biegnij
Pytam cie szuwar czy jesteś za aborcją czy nie, a ty jak typowy manipulator odpowiadasz pytaniem na pytanie. Jesteś czy nie jesteś?
123