Jak być damą albo dżentelmenem?

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

kapitanwojtek
Ciekawe?  Jak na asertywnosc 10-latkow to i owszem >;)  Ja oczywiscie wyplywam z tych ramek >:)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

Kobiety dzielą się na damy, nie damy i nie każdemu damy  ;D

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

sputnik
O masz Ci los :) Nie wiedziałem, że sprawa ma drugi wymiar :)

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

Wenus
A tak wymarli dżentelmeni :) http://www.lupal.pl/tak-wymarli-dzentelmeni-2/

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

sputnik
I tu zaczęły się schody jak mawiał Wieniawa-Długoszowski :)

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

dziewczyna z perłami
Podoba mi się. Daje wejście w świat wyższych sfer.

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

Wspomnienie

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
Mądre dzieciaki...
My kobiety oczywiście do tych gentlemanów dodajemy co nieco, ale tylko co nieco;))
Ciekawe, co dodają mężczyźni?
Najbardziej spodobał mi się ten fragment wypowiedzi:

"Damy nie powinny dokuczać dżentelmenom, bić."