Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Kawusia
No bo facet się naogląda golizny w robocie,ciekawe czy jest zazdrosna?

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Kawusia
Wiadomo że on mówi że nic sobie z tego nie robi i.td,no ale jednak ogląda kobiety na golasa.Myślę że przed tymi kobietami żonami jest ogromne wyzwanie.

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Co ona czuje to pikuś:) Ale co on czuje? Ja tam mu współczuję:) To nie jest łatwy kawałek chleba:)

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Jak co czuje? - piniądz ! :))  Wiem co mówię, mąż mojej przyjaciółki jest damskim hydraulikiem - bo tak go pieszczotliwie nazywamy :)

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

rozalka
Jeśli go kręci:)

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?