Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Kawusia
Bo mi przyszło do głowy to przysłowie ,że nie trzeba całej krowy kupić żeby się mleka napić.Bo żona się starzeje ,a do gabinetu przychodzą tez młode ładne.

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Lothar. napisał/a
Zawód jest obciążający emocjonalnie i hmm poznałem Panią Profesor od dermatologii i po wizycie u niej to dobrze się zastanawiam czy mogę komuś podać rękę jak się nasłucham o "nowościach" ostatnio mnie mnie pocieszyła że czym ładniejsza Dziewczyna tym ładniejsze "prezenty" >;) To taki facet to może mieć traumę jako chorobę zawodową bo pewnie widzi to czego lepiej nie oglądać.
Wojtek nie generalizuj bo znam ładne dziewczyny i porządne.

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Przypomniał mi się dowcip :) Rozmawia dwóch facetów po latach:
-Gdzie robisz?
-Gdzie, gdzie?! Ginekologiem jestem! :)

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Kawusia
sputnik napisał/a
Przypomniał mi się dowcip :) Rozmawia dwóch facetów po latach:
-Gdzie robisz?
-Gdzie, gdzie?! Ginekologiem jestem! :)
Dobre he he

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
A to być może:) Ginekologa nie, ale chirurga poznałam, co mi proponował Sheraton w Egipcie i nurkowanie:) Ha, ha:) Czy lubię nurkować- pytał:) Się mi skojarzyło z ginekologiem:) To jest dopiero nurek:)

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

rozalka
Ciebie to, Wojtek, łatwo przestraszyć:))) Kobiety nie są aż takie złe:)))

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
A to być może:) Ginekologa nie, ale chirurga poznałam, co mi proponował Sheraton w Egipcie i nurkowanie:) Ha, ha:) Czy lubię nurkować- pytał:) Się mi skojarzyło z ginekologiem:) To jest dopiero nurek:)
Ło matko nie skorzystałaś?zawsze to nie ginekolog