Jak być damą albo dżentelmenem?

To oczywiście bardzo proste — wszyscy dorośli użytkownicy tego forum wiedzą jak być prawdziwą damą lub dżentelmenem (i nimi są) , ale warto posłuchać, co na ten temat sądzą dzieci (10-latki — uczniowie IV klasy):

Polecam też wpis na blogu "Czas Gentlemanów"

<<--

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

Kawusia
szuw napisał/a

Jak być damą albo dżentelmenem?

To oczywiście bardzo proste — wszyscy dorośli użytkownicy tego forum wiedzą jak być prawdziwą damą lub dżentelmenem , ale warto posłuchać, co na ten temat sądzą dzieci (10-latki — uczniowie IV klasy):

Polecam też wpis na blogu "Czas Gentlemanów"

<<--
Witam ,widzę że nie bardzo się różni opinia dzieci od dorosłych w tym względzie.

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

Kawusia napisał/a
Witam ,widzę że nie bardzo się różni opinia dzieci od dorosłych w tym względzie.
Hej,
chyba masz rację — ja się na przykład zgadzam w większości z tym, co napisały te dzieci :)

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

sputnik
Ciekawe :)

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

sputnik napisał/a
Ciekawe :)
Też mi się tak wydaję :)

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

Wspomnienie

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

Kawusia
Tak się zastanawiam ilu dżentelmenów znam?Kiepsko w podliczeniu mi wychodzi,chm

Re: Jak być damą albo dżentelmenem?

Kawusia
Moja koleżanka mawia" chcesz panią rób na nią"ciekawe czy to przysłowie się sprawdza do" damy"bo to chyba to samo.
123