Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

rozalka
Ha, ha:) Mam Ci gotowy przepis podać:) No najlepiej, żebyś tak właśnie zbajerował kobietę, żeby świata poza Tobą nie widziała i chciała być z Tobą przez kilka następnych wcieleń:) Serce Ci podpowie, co robić, jak już będziesz gotowy je otworzyć:)

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Kawusia
rozalka napisał/a
[...]
On już otworzył

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Lothar. napisał/a
Człowiek do wszystkiego przywyknie wystarczy raz obiec akademik na golasa żeby wstyd nie kąsał >;)
Oj Wojtek ,Wojtek wstydził byś się

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
A czego dla nauki się nie robi :) Zasadniczo nie wstydzę się swojego ciała więc nie było problemu :)

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Lecę, Kochani:) Było jak zwykle, bardzo miło:)
Dobranoc:)

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

kapitanwojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
[...]
Hmm za mna to ciezko kawalek swiata zobaczyc >:) Ale byc ze mna warto chocby dlatego, ze w zimie grzeje a w lato daje cien >:)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
A czego dla nauki się nie robi :) Zasadniczo nie wstydzę się swojego ciała więc nie było problemu :)
No wiesz weszłam na fejsa i widzę " żeby być seksowną nie trzeba być nagą"Chm mój wątek powstał ,bo trochę jednak jestem skrępowana jak muszę rozbierać się do pasa przed obcym facetem ,nawet jeśli jest chirurgiem.Pomyślę o jakiejś takiej bluzeczce żeby odsłaniała ramiona ,a reszty nie.Bo mimo że wy z Wojtkiem chętnie się rozbieracie i nie widzicie w tym problemu,to ja jednak  będę konserwatywna.A jeszcze Rozalka mnie utwierdziła w tym że mam rację.
1234567 ... 9