Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

sputnik
A co czuły studentki na praktyce jak byłem w szpitalu wojskowym i musiałem zdjąć piżamkę i pokazać ptaszka :)

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Ja tam nie lecę na byle chirurga:) Nie dam się kupić:) Oooo, nie:) Nie stać go było na nurkowanie we mnie:))) Sorki, ze mną:)))
Mnie trzeba najpierw bardzo mocno pokochać:) I zapracować sobie na moją Miłość:)

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

rozalka
Wiem, że dobrze trafiłam:) Już dawno Cię rozpracowałam:))) To Ty musiałeś dojrzeć do nazwania swoich lęków na głos:)))

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Lothar. napisał/a
Oj tam nie demonizuj >;) Było by zabawnie jak byś na nie popatrzył i zaprezentował erekcję >;) W szkole spodobała mi się Chemiczka i nie mogłem jej w oczy patrzeć bo zaraz się porobiło i myślałem przy tablicy o alpejskich lodowcach i wietrze ze śniegiem żeby ochłonąć. Ale ładna bestyjka była :)
No i tu mamy odpowiedz że jednak taki ginekolog ma przekichane

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

sputnik
Niby bromu nie było w 2008 roku ale jednak coś było na rzeczy :)

Re: Jak myślicie co czuje żona ginekologa?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
A co czuły studentki na praktyce jak byłem w szpitalu wojskowym i musiałem zdjąć piżamkę i pokazać ptaszka :)
Tobie chyba tez głupio było he he
123456 ... 9