Jaką choinkę ubieracie?

Wenus
Ja mam zawsze żywą bo ładnie pachnie, co roku jest inna, no i ekologiczna. Przeważnie ubieram drzewko świerk pospolity ale zdarzyło mi się ubrać jodłę, świerk srebrny i kilka razy miałam ubraną sosnę, która jest mało popularna jednak ma swoje zalety. Otóż taka co rośnie u chłopa na ugorze jest bardzo gęsta, ma ładny kształt, długie igły, które nie opadają mimo uschnięcia, minusem jest brak zapachu. Podobną zaletę ma jodła - również nie gubi igieł a dodatkowo nie kłuje, ale też i nie pachnie. Drzewko świerkowe kłuje, sypie się ale pachnie. Coś za coś :) A ciekawe jakby tak ubrać tuję?
A jak tam u Was z preferencjami odnośnie drzewka bożonarodzeniowego?

Re: Jaką choinkę ubieracie?

Wenus
Choinka jest już wycięta - w tym roku tradycyjnie świerk pospolity, szeroka i wysoka aż nie wiem czy mi do pokoju wejdzie i nie trzeba będzie sporo czuba uciąć. Już obsadzona w stojaku czeka w wiacie przy garażu :)

Re: Jaką choinkę ubieracie?

da®®io
pewnie to Twoje drzewko "zastanawia się" co z nim dalej będzie ps. ja to mam taką starą sztuczną choinkę, że już z niej przy większym potrząśnięciu lecą plastikowe igiełki jak z żywej-być może to są jej ostatnie święta-sorki:)

Re: Jaką choinkę ubieracie?

Wenus
Gdzieś czytałam, że jak sztuczna choinka służy przez co najmniej 12 lat to tak jakby była ekologiczna ;)

Re: Jaką choinkę ubieracie?

Kto przeczytał ten wie

Re: Jaką choinkę ubieracie?

przeczytałem, ta moja sztuczna choinka może już mieć ponad 10 lat
ps. bądź ostrożna w linkowaniu stron

Re: Jaką choinkę ubieracie?

Wenus
no właśnie nie bardzo...

Re: Jaką choinkę ubieracie?

ja unikam artykułów i zdjęć z takim info- dobranoc:)
12345