Jaką macie pogodę?

Elena
U mnie już drugi dzień wieje i pada-brrr

Re: Jaką macie pogodę?

da®®io
w centrum zrobiło się zimno, trochę pada - w nocy wyczuwa się  przymrozki - niewykluczone że na 1 listopada sypnie pierwszy śnieg

Re: Jaką macie pogodę?

Elena
Dzisiaj  tylko 10+pada ,wieje-pogoda barowa

Re: Jaką macie pogodę?

Elena
Dzisiaj u mnie tylko +7,pochmurno ,ale nie pada-jutro ma być cieplej oby!

Re: Jaką macie pogodę?

Hala
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Elena
U mnie dzisiaj +1 ,pada sobie śnieżek i jest ślisko -pozdrawiam cieplutko!
zapraszam na kawkę

Re: Jaką macie pogodę?

Sputnik
Milutko u Ciebie :) Wawa -4 i smog truje ale bez opadów. O 5:00 będę miał raport meteo z Okęcia. Pozdrawiam i do miłego ;)

Re: Jaką macie pogodę?

Hala
Dzisiaj aż-8 ,ale teraz świeci już słoneczko -dalej jednak mrożno

Co tu na tym forum taka cisza-czyżby wszyscy schowali się przed mrozami?

Re: Jaką macie pogodę?

Sputnik
Jest dziwnie bo na Okęciu pada śnieg czasem i zamarza -innymi słowy, taka byle jakość ;)
12