Jak odblokowac emaila na onecie?

Tosia
Nie moge wejsc na swojego emaila na onecie.Na stronie startowej pisze ze robots.A jak wchodze na emaila bad request. Jak to odblokowac? Pozdrawiam.

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

Tosia
Pisze ze opis jest niedostepny robots txt.Chciałam zalozyc nowe konto i tez nie moge.Szuwarku na Twoim blogu nie wyswietla moich wpisow.Na czat wejsc nie moge.A na moim blogu po prawej stronie zamiast pisac wklej tekst jest panel nawigacyjny.Nawet na konto na fb i nk nie moge wejsc i inne emaile.
Pozdrawiam

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tosia
Cześć, dzisiaj w nocy Onet coś modernizował i przez kilka godzin nie dało się wejść na skrzynki pocztowe, może tutaj tkwi przyczyna?

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

Tosia
Dziekuje za szybka odpowiedz :)

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

Tosia
Email odblokowany hurra ale na blogach nadal nie moge pisac :(

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

Tosia
Dziekuje za szybka odpowiedz.Odblokowany :) ale na blogach nadal nie moge pisac :(

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

Nie wiem dlaczego nie możesz pisać na blogach, być może to wina Twojej przeglądarki. Ja używam Firefoxa i jak do tej pory nie mam żadnych problemów. Komputer stacjonarny śmiga jak rakieta, mimo tego, że nie jest już pierwszej młodości.
Najnowszego Firefoxa można pobrać chociażby tutaj <<--

Re: Jak odblokowac emaila na onecie?

Tosia
Fire to moze byc ogien jak wybuchnie;)a tak powaznie to uzywam przegladarki google chrome.Jest swietna.Polecam.Zasypiam z laptopem wiec stacjonarny odpada haha.Za duzy.Zreszta wiesz bo tak bylo jak siedzialam cale noce na czacie.Mam pytanie jak zrobic potwierdzenie odbioru emaili?.
Pozdrawiam
123