Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

"Jak nie oszaleć podczas kwarantanny"

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Czereśniak w "Czterech Pancernych" zjada rękami ogórka, kupuje chleb i ma gdzieś wszystkie wytyczne na temat korona wirusa... Nie stresuje się sytuacją...

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

da®®io
w jęz.włoskim - liczba 40 to quaranta
 W Biblii zaś wielokrotnie pojawia się motyw
odosobnienia. Zwróćmy uwagę, że Pan Jezus – jak
Mojżesz i Eliasz – pościł w odosobnieniu
czterdzieści dni, a słowo „kwarantanna” znaczy
dosłownie: czterdzieści. - ps. dobrze, ze teraz nie nakazują odbywanie 40 dniowej kwarantanny choć obserwując nawroty covida u juz ponoc wyleczonych byc może ten dluzszy termin w celu pelnej diagnozy moze bylby wskazany

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Lwiczka9
I kto wie,czy nie bedzie przedluzona kwarantanna...do tych 40tu..?////

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

"Bocian! Patrz! bociaan! Jak on żyje tzn. że my też możemy"

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Lwiczka9
Smiac sie czy płakac? czesc Szu...Od jutra lasy nasze:))) Zamierzam niepodarowac  takiej frajdy...Moze bocka zobacze?:) Pozdrawiam z ...a jednak pols-kiego...o-b-o-z-u  kon-centr-acyjnego. U nas najsurowsze restrykcje...Oby odniosly skutek czyli szybki powrot do zycia gospodarczego...

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Cześć Lwiczko, lepiej się chyba śmiać...

https://streamable.com/mfh7y4

Zgadza się — już od jutra będziemy mogli pójść do lasu i odwiedzać parki,
więc można trochę pocieszyć się wiosną :)

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

A tak Polacy radzili sobie podczas kwarantanny ze święconką:

"Święcenie pokarmów 2020 - Jadachy"

"Ksiądz w samochodzie święci pokarm Warszawa Rembertów"

Święconka z samochodu 2020:

A to inny materiał (z 2016 roku):