Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

"Niepoważny wróżbita"

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Na filmiku poniżej jest reklama z 2004 roku.
Ta fikcja z 2004 roku stała się rzeczywistością w 2020 roku:

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Wizjonerzy maja sie dobrze...Przeciez wiekszosc wizji filmow  SF staje sie rzeczywistoscia...Wczoraj obejrzalam Ad Astra..Zamieszkaly księzyc a na nim wojny i konflikty..Lot z ziemi na Neptuna  z przesiadka na ksiezycu...To rzeczywistosc blizsza niz dalsza...Troche splycilam,tu wiecej: warto obejrzec: https://www.filmweb.pl/film/Ad+Astra-2019-792557
Pozdrawiam w majowe swieto:) PS.Ze o p/l/andemiach nie wspomne....Na razie mam juz na wtorek umowiona rehabilitacje czyli yyyyy....masaz ..czyzby rehabilitacyjny tylko?:)) Jutro MOZE morze i plaża:)  A Ty Szu,co pierwsze zrobisz w poluzowaniu?

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Lwiczka9 napisał/a
[...]
Dzięki Lwiczko za polecenie filmu.

Gdy wszystkie ograniczenia zostaną już zdjęte:

Udanego tygodnia :)

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Lwiczka9
:)Gdyby to nie bylo smutne,to byloby smieszne..Masz racje..To była rzeznia..//// Dzieki za usmiech mimo woli...Teraz? Czeka nas nowy wspanialy swiat?

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Warto być optymistą Lwiczko, jeśli nie może być gorzej, to będzie już tylko lepiej

"Alabama. Dwa psy ścigają krowę, a  ta wpada do basenu, lecz zjawia się kowboj..."

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Kochani mamo i tato!

"Zuzi kiepsko idzie chemia, ale na pewno dostałaby piątkę z psychologii."

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Kawusia
Zdecydowanie jak rodzice dotrwają do końca listu,to się nie będą przejmować jakąś dwójką z chemii he he...
12345