Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

da®®io
ta, a innym razem pisza, ze kwarantanna 14 dni nie wystarcza, i ze nawet po " wyleczeniu "  chory nadal moze zarazac - ze nawet jesli wirusa nie ma w plucach i we krwi to nadal utrzymuje się w kale - jedni twierdza, ze przebyta choroba uodparnia na niego, a inni mowia, ze chory nie jest wolny od kolejnego zarazenia - nic pewnego jeszcze o nim nie wiadomo, jakie sa grupy ryzyka, czy to odmiana grypy czy nie - tak naprawde medycyna uczy sie o nim na gorąco

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Transformacja trwa...
obejrzyj choć trochę tego programu, który zapisałam. Marsylski profesor wirusologii wyleczył w 6 dni praktycznie wszystkich pacjentów i opublikował jak. Jeśli to jest dobry sposób to w miesiąc Europa może z tego wyjść.

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

da®®io
chca polaczyc dzialanie przeciwmalarycznej chlorochiny z antybiotykami - byc moze ze to nie jest grypodobne - skoro to choroba odzzwierzeca to proby szukania antidotum powinny obracac sie wokol istniejacych lekow - przeciw malarii, wsciekliznie, boreliozie, zoltej febrze, dendze, ebolii i innym tropikalnym swinstwom -  czytalem ze dobre rokowania sa co do badan leku na reumatoidalne zapalenie stawów - jest tez teoria, ze pozbawienie wirusa tych koronowych odnozy spowoduje niemoznosc jego dostania sie do komorek plucnych i pod takim kątem opracowywana jest szczepionka

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Transformacja trwa...
Ważne, że jest kierunek wyleczenia.

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Transformacja trwa...
Transformacja trwa... napisał/a
Słuchać profesjonalistów:
"Media Narodowe"- "Koronowirus pokonany? Pacjenci wracają do zdrowia po 6-ciu dniach leczenia/dr W.Golonka.
W takim razie nie jest to grypopodobne.
Dzięki Transformacjo — wprawdzie "media narodowe" to nie moja bajka, ale skoro Ty polecasz, to obejrzę, ponieważ Cię lubię :)

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

da®®io
jakim prawem aplikacja kwarantannowa ktora byla dobrowolna teraz staje sie obowiazkowa dla " kwarantannistow " czy oni uwazaja, ze kazdy ma smartfona z Androidem 6.0 i lepszym? i z aparstem 5 mb czy kazdy wg. nich musi posiadac ciagly dostep do netu? czy kazdy ma obowiazek wlaczac usluge lokalizacyjna? bo ja jej nie uaktywniam - czy wg. RODO i rzecznika praw ob. wysylanie zdjec swojej twarzy kilka razy na dzien jest ze wzgledow praw ob. jest zgodne z prawem? kto mi zapewni bezpieczenstwo moich innych danych na moim urzadzeniu? przeciez takie aplikacje to sa szpiegusy wchodzace bez naszej wiedzy w baze danych i w system urzadzen - podobno ta aplikacja jest zerznieta z jakies azjatyckiej - wiec wychodzi na to  ze chinskiego wirusa zwalczamy jakimis skosnookimi technologiami - obowiazkowe wprowadzenie tej aplikacji powinno byc wprowadzone podpisem prezydenta bo to jest bardzo podejrzane posuniecie ktore moze niesc grozne konsekwencje - czemu opozycja tego nie oprotestowala? chyba juz czuje sie bezsilna wobec tego walca

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

da®®io
ja juz nie wiem jakie cialo wydaje te zarzadzenia - pamietacie odcinek z Klossa - WOLF

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

da®®io
osoby na kwarantannie zmuszone do instalacji tej aplikacji oceniaja w necie jej funkcjonalnosc jako fatalny nieuzyteczny zawieszajacy sie spam calkowicie rozwalajacy ich spokoj na kwarantannie - oni pisza, ze smy przychodza nawet w nocy, wyslanie zwrotnej reakcji do kontrolerow to koszmar zmuszajacy uzytkownikow do wielokrotnych prob tzw. wykonywania zadan zwiazanych z obrazem oraz z plikami dzwiekowymi - jeszcze raz pytam kto dopuscil takiego bubla do obowiazkowego stosowania podczas kwarantanny ???
Wyglada na to, ze przy standartowym transferze netu ta aplikacja nie funkcjonuje bo sygnal przesylu ulega rozproszeniu co powoduje niemoznosc wysylania wymaganych danych - podobno na niej dobrze tylko udaja sie nekajace o kazdej porze smsy - istny Orwell i Matrix
12345