Jaki cel ma Wenus, kiedy poniża nauczycieli?

Jaki cel ma Wenus, kiedy poniża nauczycieli?

wróżka Indygo
Zapewne pracuje dwa razy tyle i nie dostaje kwiatów na zakończenie roku. a mogła dokonać innego wyboru i miałaby to 18.

Re: Jaki cel ma Wenus, kiedy poniża nauczycieli?

Kpt.Wojtek
Tego nie wiem, ale ostatnio jest w szkolnictwie taki burdel jakiego nawet komuna nie widziala.

Re: Jaki cel ma Wenus, kiedy poniża nauczycieli?

MaryLou
Nauczycieli bym nie winiła. System do bani. Ja znam tylko wspanialych nauczycieli. Moze chodzimy z Wenus innymi drogami:)

Re: Jaki cel ma Wenus, kiedy poniża nauczycieli?

Kpt.Wojtek
Swieta racja. Brakuje tylko jednego - System "nowej zmiany" jest do bani , jak inne.

Re: Jaki cel ma Wenus, kiedy poniża nauczycieli?

wróżka Indygo
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Ona napisała o kasie dla nauczycieli za nic, bo ona sama takie klasówki sprawdziłaby na przerwie. Taka zdolna a nie weszła w ten złoty biznes...

Re: Jaki cel ma Wenus, kiedy poniża nauczycieli?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez wróżka Indygo
wróżka Indygo napisał/a
Zapewne pracuje dwa razy tyle i nie dostaje kwiatów na zakończenie roku. a mogła dokonać innego wyboru i miałaby to 18.
"Premier Mateusz Morawiecki dokonał niemożliwego: rozjuszył nauczycieli bardziej niż minister Anna Zalewska. 22 stycznia 2019 roku pierwszy raz zabrał głos w sprawie sporu o podwyżki w oświacie. W wywiadzie dla TVP 1 powtórzył znany mit o nauczycielach, którzy nie dość, że, zdaniem premiera, pracują mniej, to chcą zarabiać więcej niż inni. Równie dobrze mógł powiedzieć, że są leniuchami, nierobami czy wyjątkowo roszczeniową grupą zawodową."

https://oko.press/morawiecki-rozjuszyl-nauczycieli-bardziej-niz-zalewska-pracuja-mniej-a-zarabiac-chca-wiecej/

Dosyć ciekawa dyskusja na ten temat toczyła się na portalu wykop.pl:

https://www.wykop.pl/link/4771165/polacy-o-wynagrodzeniach-nauczycieli-jaka-praca-taka-placa/

https://www.money.pl/gospodarka/strajk-nauczycieli-nie-podoba-sie-polakom-wiekszosc-z-nas-uwaza-ze-powinni-zarabiac-do-3-tys-zl-6342374891325569a.html

Re: Jaki cel ma Wenus, kiedy poniża nauczycieli?

Sputnik
Wenus bym się nie czepiał ;) Jest spoko.