Jaki jest sens Twojego życia?

Jaki jest sens Twojego życia? Dlaczego jesteś na tym świecie? Jaki jest Twój cel? Zapraszam do podzielenia się swoimi przemyśleniami

Re: Jakie jest znaczenie Twojego życia?

Sputnik
Hm... To jest temat na obronę pracy naukowej ;) Do tego potrzeba szybkiego pióra, odwagi, dobrego klimatu gdzieś w plenerze i... browarka z cygarem by nie zanudzić, by nie było patetycznie, miałko...
Uwielbiam przekazywać wiedzę na czym się znam to daje mnóstwo satysfakcji i impulsu by dalej się kształcić. Warunek jest jeden. Dwie strony muszą być sprzężone bo nie ma nic gorszego jak przymus i pyszałkowaty kadet. Uwielbiam tenis ziemny, szachy, militaria a zawodowo zajmuję się ciepłownictwem. Mam skłonność do dygresji więc uporządkujmy na przykładach. Nim zacznę instruktaż to delikwent musi chcieć i pokazać co potrafi i nie ma nic gorszego niż szydera! Na spokojnie wyjaśniamy gdzie są niedokładności, niedociągnięcia i to jest klucz, wspólny mianownik nietyle sukcesu ale już dobrze obrany azymut. Mogę nakreślić co i jak bez wywyższania się. Np. "Zobacz, tu poszedłem w tę stronę to dlaczego nie zostało wykorzystane" itd... Wojsko mnie nauczył pokory i jak postępować z młodym narybkiem (tam byłem mężem zaufania) a tam jest dopiero panorama ludzkich zachowań.
Do szewskiej pasji mnie doprowadzali studenci a raczej pokemony co nie znali nawet jednostki miar a przeprowadzałem szkolenie w firmienie raz. Aby był podpis odbytej praktyki albo świeży kierowcy co jeden z drugim przejechał 40 tysi i mistrz prostej. Innymi słowy. Pokora i chęć kształcenia by wiedzę móc jak najrzetelniej przekazać... PASJĄ :)
PS. Chętnie bym tak dłużej, więcej ale akku na rezerwie bo gapa nie wziąłem powerbanka :) To co? Do następnego...

Re: Jakie jest znaczenie Twojego życia?

Przylażczka
Zacznę od pytania o cel. Być może do innych jeszcze wrócę, jak mi się będzie chciało:)
Leżeć i pachnieć.
"Wężykiem, wężykiem!" że zacytuję klasyków.
A że do celów dochodzi się stopniowo, to smutna prawda jest taka, że nie zawsze leżę i nie zawsze pachnę.

Re: Jakie jest znaczenie Twojego życia?

Przylażczka
Teraz pytanie nr 2
Dlaczego jestem na tym świecie?
Bo wyraziłam zgodę na to, żeby się tu znaleźć i zaakceptowałam reguły, które rządzą grą, zwaną życiem.

Re: Jakie jest znaczenie Twojego życia?

Sputnik
No to miałaś ten przywilej, że wyraziłaś zgodę ;) Ja to nie miałem nic do powiedzenia. Ot, pyk i się zdarzyło ;)

Re: Jakie jest znaczenie Twojego życia?

Cizia
Życie jest po to aby je przeżyć , nic więcej.

Re: Jakie jest znaczenie Twojego życia?

Przylażczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Czasem człowiek nie pamięta, co robił, jak za mocno się skropił alkoholem, a Ty byś chciał pamiętać umowy/ rozmowy/ manipulacje po traumie przechodzenia przez wąski otwór u Mamusi?

Re: Jaki jest sens Twojego życia?

Przylażczka
Było znaczenie, teraz jest sens. No to troszkę się łatwiej zrobiło.
Sensem życia jest rodzenie/tworzenie/kreowanie pod wpływem Miłości. Przyglądanie się swojemu dziełu, cieszenie się nim i świadomości, że jest dobre.
12