Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Koronawirus oczami Polaka, który mieszka w Chinach

"Sprawdzam jak działają w Chinach banki, sklepy, restauracje - Chiny #377"

"Poleciałem do Chin - Chiny #376"

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

"KORONAWIRUS Lecę do Chin - Chiny #375"

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

da®®io
w necie rozkręca się teoria o tym, ze pandemię koronowirusa juz przewidział " gawędziarz " Nostradamus - zwolennicy jego jasnowidztwa wyczytali w jego twórczości fragmenty dotyczące  wspólczesnych nam koronowirusowych zagrożen - moim zdaniem kazdej z wielu jego " przepowiedni " mozna przypisac róznorodne interpretacje umiejscowione w historycznej czasoprzestrzeni i nigdy tak do końca nie wiadomo o czym bredził Nostradamus, a zwolennicy jego imaginacji musza pamiętac, o tym że własnie w jego czasach szalała w Italii, we Francji, Hiszpanii zaraza dżumy ktora zbierała przerazające smiertelne żniwo, wiec jest pewnym, ze o niej byla mowa a nie o tym koronowirusie - ja mam bardzo krytyczny pogląd co do sensowności i prawdziwości " przepowiedni " Nostradamusa co do wydarzeń bliskich nam historycznie

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

da®®io
jak mozna z takiego tekstu wyczytac, ze chodzi o tego XXI wiecznego koronowirusa skoro przepowiednie te maja juz z 500 lat i mogly dotyczyc juz wielu dawnych wielkich epidemii zakaźnych szalejących w Europie

" Werona, Vincennes, Saragossa
Z dalekich mieczy ziemia będzie mokra od krwi.
Olbrzymia plaga dotrze do wielkiej skorupy,
Bliskie zbawienie, ale lekarstwo jest daleko” - ludzkośc powinna włączyc racjonalne myślenie a nie pogrążac się w zabobonnych teoriach spiskowych w stylu Archiwum X

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Chinczycy ewakuuja swoich z UE. Teraz ognisko u nas. Tam sie konczy. https://www.youtube.com/watch?v=eZA2YRCOiP8

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

da®®io
oby nie okazało się, że ten wirus już uległ mutacji i tak naprawdę już różni się od tego chińskiego bo walka z nim będzie jak " walka z wiatrakami " a co najgorsze jest to terrorysta sezonowy i że za rok Swiat będzie przezywać to samo od nowa

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

"Czy w Chinach strzelają do ludzi chorych na koronawirusa - Chiny #385"

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Sputnik phone
Witajcie :) tu w linku jest koronawirus i samoloty https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=XsyeHsQa4Eo
1234 ... 6