Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

"Maseczki rozdaje ja - Chiny #396"

"Biesiada gangsterów. Chińska triada, bułgarski łącznik mafii nadbałtyckiej, oraz lokalni muzykanci z gangu Gitarzystów..."  (Χριστοφόρος)

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

"Teorię o stworzeniu wirusa w Wuhan przedstawiał wielokrotnie prezydent Donald Trump i sekretarz stanu USA Mike Pompeo. Teraz dowiadujemy się z raportu niemieckiego wywiadu, że nie ma żadnego dowodu na poparcie tej tezy." Więcej <<--