Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Jola

;)))

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Walkiria
Cześć Jola. Jednak ludzie nie są tacy wszędzie. Gdy sprzedawczyni kaszlnie i mówi, że się boi kichnąć to ludzie ją uspokajają zachęcając do kichania w rękaw :)
Ale bezdomni i alkoholicy mimo zaleconej kwarantanny łamią ją, by się napić i usnąć na ławce.

Widzę ostatnio większe zainteresowanie przepowiedniami, a więc i ja przekażę swoją wiedzę w tym temacie. Wg Hawkinsa źle obliczono datę końca w kalendarzu Majów. Jego obliczenia wskazują na ten rok. Jak mówił:
"Pod wieloma względami Majowie wyprzedzali swój czas, ale w pewnych kwestiach przekalkulowali. W tym przypadku popełnili błąd polegający na podwójnym liczeniu dni, na które przypadały święta, co oznacza, że ich kalendarz nie zakończy się jeszcze przez kolejne osiem lat. Ludzie powinni naprawdę martwić się o rok 2020, czyli prawdziwy koniec cywilizowanego świata".
Majowie, zapowiedzieli również przelot jednego z ciał niebieskich w bliskiej odległości od Ziemi. Uważali, że tor przelotu w poważnym stopniu zagrozi ludziom I czeka nas przebiegunowanie przez słońce, które będzie emitować na tyle silne promieniowanie elektromagnetyczne, że jądro Ziemi zaczynie pełnić funkcję cewki elektromagnetycznej.
Wiem, że lubisz porównywać różne teorie. Sprawdź więc z tym przepowiednie z La Salette. Tam jest mowa o bolidzie, który przeleci na tyle blisko ziemi, że wytrąci ją z jej toru :)
Wszystko na to wskazuje, że pofruwamy sobie wkrótce. O ile to nie fejk to te mrówki mogą zapowiadać nadchodzące turbulencje skorupy ziemskiej:
https://www.o2.pl/artykul/inwazja-mrowek-na-iranskim-punkcie-granicznym-6492275567630465a

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Walkiria
Właśnie znalazłam ciekawy artykuł o zachowaniu się mrówek podczas epidemii:

https://dzienniknaukowy.pl/planeta/mrowki-zmieniaja-swoje-zachowanie-w-obliczu-choroby-by-uniknac-wybuchu-epidemii

Podam jeszcze przykład typowego alkoholika, który w ramach kwarantanny postanowił się odkazić nago na świeżym powietrzu. Na takich nie ma mocnych. Hehe.

https://www.dziennikwschodni.pl/tomaszow-lubelski/nagi-mezczyzna-siedzial-na-lace-tak-przechodzil-kwarantanne,n,1000263122.html

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

da®®io
moze to był tzw. efekt motyla i to wyczuły te mrówki czy inne robale -  trzebaby poddać analizie modele rozchodzenia się podziemnych fal sejsmicznych bo przecież kilka dni temu było trzesienie Ziemi w Zagrzebiu w Chorwacji

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

da®®io
ta asterioda o wielkości Mt.Everest nie zagrozi Ziemii bo przeleci w odleglosci ponad 6,5 mln kilometrow co w skali Kosmosu jest to odległ. calkiem mała ale jednak bezpieczna - inaczej moze byc z asteroidą Apophis ktora w kwietniu  2029 minie Ziemię w odl. 30 tys. km a to już nie jest takie zabawne o czym byc może przekonamy się za 9 lat

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

da®®io
 trzęsienie ziemi w rejonie należących do Rosji Wysp Kurylskich. Wstrząsy miały siłę 7,8 stopnia - i co mam powiedzieć? może " brawo irańskie mrówki "

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Walkiria
Masz rację Dario. Polskie, niezbyt chlubne portale przetłumaczyły odległość - 6,5 mln na 6,5 tys. Profesjonalne portale z kolei poprawnie. W tym przypadku przy trzecim okrążeniu będzie dopiero gorąco.
Ale mimo wszystko każda asteroida tej wielkości przelatująca blisko słońca jest klasyfikowana jako potencjalnie niebezpieczna, ponieważ może pośrednio powodować inne zjawiska groźne dla naszej planety - trzęsienia ziemi, burze magnetyczne itp.
Ale dziękuję za zweryfiowanie artykułu. Gdy czytałam go po raz pierwszy, pierwsza myśl jak mi przyszła do głowy, to czy ktoś się nie pomylił przypadkiem w obliczeniach.

Natomiast zwierzęta, owady, ptaki wyczuwają pole magnetyczne i w toku ewolucji nauczyły się jak przeżyć.
Jelenie, dziki i wydry na legowisko wybierają miejsca o jednorodnym polu geomagnetycznym. Borsuki i koty wolą z kolei magnetyczne anomalie, niekorzystne dla człowieka. Psy lubią magnetyczny spokój.
Dlatego też, jeśli chcielibyśmy spać dobrze i zdrowo powinniśmy się kierować nie kocim, a psim zwyczajem :)

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Walk. jesli lubisz tematy kosmiczne to na tym forum jest kilka moich watków w tym temacie na które Cię zapraszam:) - a co do tej asteroidy to ja oceniłem ten dystans na podstawie opisu, że to będzie w odleglosci prawie 17 x odl od Księżyca czyli 17 x 380 000 = 6460000 km
123456