Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

"Zmierzono mi temperaturę ciała 39,4 stopnia - Kambodża #84"

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

"Nim wyłączą nam internet - Świat #1"

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Witaj Marcin, przyznam, że obejrzałam filmiki z przyjemnością.
Chyba miałam błędne wyobrażenie nt Chin.
Jak tam ślicznie, czysto i bogato!:)

Był też bazarek "rozmaitości";)), czysty.
Niesamowita różnorodność potraw, to co autor podpisał, to wiedzialam co to jest, odnośnie pozostałych, nie mam pojęcia, ale wygląda nie najgorzej! ;)):P

Poniżej jest link do biednego miasta Chin, autorem ten sam gosć....ponownie zaskoczenie.
https://youtu.be/iTFofXgSR2I

Pozdrawiam wszystkich! :)

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Guten Appetit! :DD

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Walkiria
Oczami Polaka w Polsce to powiem co dziś zrobił typowy polski bezdomny. Przyszedł mi nakaszleć prosto pod okno, mało płuc nie wypluł :)
A może komuś zależy na postawieniu na mnie krzyżyka. Kto wie? :D

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Chinczycy ewakuuja swoich z UE. Teraz ognisko u nas. Tam sie konczy. https://www.youtube.com/watch?v=eZA2YRCOiP8

Filmik nie otwiera się, szkoda.
Lwiczko, słyszałam już różne teorie nt tego wirusa, w sumie każda prawdopodobna...a czy w ogóle doczekamy się prawdy?

Póki co, obserwuję co się wokół nas dzieje, ale co tak naprawdę i w jakim kierunku się rozwinie chyba nikt już nie wie.
Jeśli to Stany, chciałoby się powiedzieć, że karma szybko wróciła.

Serdeczności Lwiczko! :)

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Walkiria napisał/a
Oczami Polaka w Polsce to powiem co dziś zrobił typowy polski bezdomny. Przyszedł mi nakaszleć prosto pod okno, mało płuc nie wypluł :)
A może komuś zależy na postawieniu na mnie krzyżyka. Kto wie? :D

Jeszcze trochę, a ludzie będą się bali nawet kichnąć, by nie ściągnąć na siebie korono_podobnych podejrzeń! :))

Pozdrawiam!

Re: Koronawirus oczami Polaka mieszkającego w Chinach

Przy okazji może dodam, że poznałam Henry'ego! :))
Słodziak! :));D

https://kobieta.interia.pl/zycie-i-styl/news-poznajcie-henryego-kota-detektywa,nId,4386925
123456