Jakie u Was warunki meteo?

Re: Jakie u Was warunki meteo?

Wspomnienie

Re: Jakie u Was warunki meteo?

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Meldunek przyjęty :)

Re: Jakie u Was warunki meteo?

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Drobiazg :) Lubię wyzwania! Dlatego poszedłem na ochotnika do Armii :) Dyscyplina zawsze mi towarzyszyła :)

Re: Jakie u Was warunki meteo?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Hej! :) U mnie jest w tej chwili -14, bezwietrznie, słonecznie i zero smogu :)  https://www.youtube.com/watch?v=c_-40t5XOyA

Re: Jakie u Was warunki meteo?

sputnik
Dzięki za info :) U mnie smog jak diabli ale temp. do -9 wzrosła czyli nie jest źle ;)

Re: Jakie u Was warunki meteo?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
I ja się cieszę :) Dziś bumeluję w domu -pranie, sprzątanie, forum, muzyczka :) https://youtu.be/ocrbughdLUY
O jak zazdroszczę a ja muszę do pracy i do tego głowa mnie boli na polu chyba z 20 na minusie.Żeby mi tylko samochód zapalił

Re: Jakie u Was warunki meteo?

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
U mnie nawet ciepło:) Może i na minusie, ale mało w porównaniu z poprzednimi dniami:) Śnieg zasypał cały świat dookoła:) No i wiatru ni ma:) Ani się gałązka nie poruszy, ani listek nie drgnie:) Ogólnie mówiąc, biało, ale jakoś daję radę:)

Re: Jakie u Was warunki meteo?

Kawusia
rozalka napisał/a
[...]
Rozalko w domu to się jakoś daje radę ,a ja muszę zaraz się zbierać.Bawcie się dobrze
1234