Jakie u Was warunki meteo?

Re: Jakie u Was warunki meteo?

sputnik
Witaj :) Znacząca poprawa wykresów więc nie jest źle :)

Re: Jakie u Was warunki meteo?

sputnik
Myj stópki Piesełkom bo wszechobecna sól strasznie dokucza. Ale to na pewno wiesz :)

Re: Jakie u Was warunki meteo?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Jakie u Was warunki meteo?

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Jakie u Was warunki meteo?

Re: Jakie u Was warunki meteo?

sputnik
I ja się cieszę :) Dziś bumeluję w domu -pranie, sprzątanie, forum, muzyczka :) https://youtu.be/ocrbughdLUY

Re: Jakie u Was warunki meteo?

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
U mnie też jak w wędzarni :/ Wczoraj wybrałem się na godzinny spacer obserwować wschód Słońca nad Wisłę i po powrocie siedziałem pod kocem trzęsąc się drugą godzinę :) Przesyłam foto ale coś jest nie tak i trzeba oczy przestawić o 90 stopni :) Wszystko parowało takie creepy :) http://tiny.pl/gd5q7
Dzięki :) uwielbiam wschody i zachody oglądać i podziwiam Twoje samozaparcie do tak wczesnych spacerów w takim zimnie.

Re: Jakie u Was warunki meteo?

Honey
Lothar. napisał/a
Witaj Kropelko to może z kaloryferów ten zapach? Bo dawno nie było mrozów i teraz dostają wyższą temperaturę? >;)
Hejka :) fajnie Cię znów widzieć.
Fakt,wczoraj też odruchowo pomyslałam o kaloryferze zwłaszcza,że podkręciłam temperaturę w jednym pokoju.
1234