Jeśli tak wyglądają wszystkie szkolne klasy to pod tą ministerką polska szkoła staje się niepokojąca

Jeśli tak wyglądają wszystkie szkolne klasy to pod tą ministerką polska szkoła staje się niepokojąca

szkoła powinna być świecka i wolna od przesadnego demonstrowania symboli religijnych

Re: Czy tak wyglądają wszystkie szkolne klasy?

ja byłem przekonany, ze religia w szkolach odbywa się w osobnych do tego przeznaczonych salach które służą wyłącznie wpajaniu jedynie słusznej religii i że w takich pomieszczeniach sa krzyże, ale nie we wszystkich miejscach w calym budynku-Czy nikt nie rozróżnia krzyża od krucyfiksu? jego miejsce jest w kościele

Re: Czy tak wyglądają wszystkie szkolne klasy?

i jesli powyżej odbywa się lekcja np.matematyki, albo jęz.polskiego to jestem zdziwiony tym co tam widzę, a jesli to religia to co tam robi godło?

Re: Czy tak wyglądają wszystkie szkolne klasy?

więc pytam jaka tam się odbywa lekcja? historia a może przygotowanie do zycia w rodzinie-kto dopuscil do takiej sytuacji w szkolnictwie?

Re: Czy tak wyglądają wszystkie szkolne klasy?

da®®io
czy np. w komunikacji miejskiej tez niedługo zawisną tego typu religijne dekoracje, a biletomat zadziała po wymodleniu trzech zdrowasiek? w jakim kraju my żyjemy?

Re: Czy tak wyglądają wszystkie szkolne klasy?

czytelnicy
Darku, my nie chcemy żebyś na naszym forum pisał te swoje głupoty.
Na forum Serenity to co innego ale dostałeś tam bana więc nie jesteś nam już do niczego potrzebny.
Odejdź stąd.

Re: Czy tak wyglądają wszystkie szkolne klasy?

a w czyim imieniu ty się wypowiadasz? Polska jeszcze nie jest krajem wyznaniowym-robcie sobie to w Wolsce a nie tu-ciekaw jestem co sadzi o tym większosc rodzicow przychodzacych na wywiadówki-jak się zachowywać wchodząc do klasy z takimi ozdobami? przeżegnać się, klękać? na co to jest obliczone-chyba na zamęt i konsternację

Re: Czy tak wyglądają wszystkie szkolne klasy?

da®®io
zaraz w supermarketach i na poczcie utworzą stoiska z dewocjonaliami a z głosnikow beda puszczac kazania i bedziemy miec cała gębą pislam
12345