Jesienna zaduma

Re: Jesienna zaduma

Przyłaszczka
I znowu jesień
Czaruje kolorami
Bo ciepłem nie potrafi

Rozdaje owoce, pamiętające pocałunki słońca
Rumieniące się wstydliwie, że inni dojrzeli

Koło czasu obraca się tylko w jedną stronę...
🦋🦋🦋

Re: Jesienna zaduma

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Hej Ho! 😊
Skoro świt się budzę w okolicach Mazur o 5:30 /jest ciemno/ - i są to cykle jak w literaturze, którą znamy i kochamy 😋

Poszukuję nazwy ptaszyska co wydaje dźwięki "pum-pum-pum". Podobny do Wrony, bądź kruka - cały czarny! Nie jest to kruk ani wrona! 3xpum "pum-pum-pum".

Mam duuużą swobodę wolnej ręki na robotę i obserwację przyrody 😎
Innymi słowy nie spieszy się.

Dziś - teraz jestem już u siebie w domciu i zabieram się w szachy na przemian z analizą paradokumentów 😇

Pozdrawiam serdecznie 🥰
123