Jesienna zaduma

Re: Jesienna zaduma

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Igor Krutoy i Irina Allegrova - Jesień

Piękna piosenka, smutna bardzo.
Dla równowagi dam Ci trochę radosnych nutek.
https://youtu.be/jAf14xGNAb4
🦋🦋🦋

Re: Jesienna zaduma

Przyłaszczka
Srebrne kropelki
błyszczą na liściach
trawach
nosku psa
niosą tysiące pozdrowień
od tych. którzy ciekawie spoglądają z nieba.
🦋🦋🦋

Re: Jesienna zaduma

MaryLou
To dziś mamo widzę Cię z oddali
To dzis tato czuję Twój puls
Jesteście z nami
Na zawsze
Nierozerwalna więz tli sie
Na zawsze
Aż do złączenia dusz

Re: Jesienna zaduma

Przyłaszczka

Re: Jesienna zaduma

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
"Pamiętasz Była Jesień - Sława Przybylska / Violin Cover / Skrzypce, Agnieszka Flis"

Re: Jesienna zaduma

Przyłaszczka

Re: Jesienna zaduma

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
"Lindsey Stirling - Guardian"

Re: Jesienna zaduma

Przyłaszczka
Złoto zmieniło się w brąz