Jesienne piosenki, jesienna muzyka

Najlepsze piosenki o jesieni

Znacie jakieś fajne, jesienne piosenki lub muzykę?
Nie muszą to być najlepsze piosenki o jesieni,
po prostu takie, jakie się Wam podobają w tym momencie :)

PS. Mogą też być wiersze o jesieni :)

Re: Jesienne piosenki, jesienna muzyka

„Green Day – Obudź mnie po zakończeniu września”

Re: Jesienne piosenki, jesienna muzyka

Oczywiście! Kormorany...

Siedząc w zacnej w Węgorzewie w spelunie leciało TO!

Re: Jesienne piosenki, jesienna muzyka

Re: Jesienne piosenki, jesienna muzyka

Sorry ale mnie wkur+łeś w tym momencie! Pozytywnie 👍

Re: Jesienne piosenki, jesienna muzyka

Wyjaśnienie.... Moje Laski były podobne więc ten [mod]...
Pozytywny ✌️

Re: Jesienne piosenki, jesienna muzyka

„AUTUMN LEAVES - Frank Sinatra”

„Spadające liście