Jestem śpiochem?

Wenus
Spałam dziś prawie 11 godzin i się nie wyspałam. Czy to przez tę pełnię czy to może oznaka jakiejś choroby?

Re: Jestem śpiochem?

sputnik
Dzień dobry Śpioszku :) Mój rekord to 24 godziny! Długość snu to sprawa ciężka do wytłumaczenia. Jest taki pojęcie "jet lag" czyli zmiana strefy czasowej i jedynym złotym środkiem jest regularne odżywianie się. Wczoraj poszedłem spać o 19:00 a obudziłem się o 2:00 wypoczęty ale zdarzają się sytuacje, że śpię dziennie góra poł godziny i tak przez 4 dni. Gadałem z moim Przyjacielem i wczoraj wstał dopiero po 14-tej. Niewątpliwie pogoda ma wpływ i warunki biometeo -dziś sprawdziłem i są bardzo niekorzystne ale wtenczas jestem w 100% formie :) O tatki antagonista jestem. Warto zrobić sobie badania morfologię krwi itp. Ale dieta ma kolosalne znaczenie.

Re: Jestem śpiochem?

Re: Jestem śpiochem?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Ja żeby być przytomna i normalnie funkcjonować to muszę przespać minimum 6 godzin. Dobry pomysł z tą morfologią, wstyd się przyznać ale z 10 lat nie robiłam.

Re: Jestem śpiochem?

sputnik
Proszę zatem czym prędzej szorować do doktora.Właśnie czeka mnie przegląd auta i bardziej się boję tych badań technicznych niż swoich :) Miłego dnia i trzymaj się cieplutko :) Paaa!

Re: Jestem śpiochem?

Za cytrynkę dziękuję, smacznego ;P , wolę naleweczkę cytrynówkę :) Dostałam właśnie od kolegi w pracy buteleczkę o,33l świeżo przeciskanego soku z żółtych grejpfrutów, takie mam chody ;). A Tobie chciałam podziękować za sposób ze ssaniem czosnku na ból gardła, faktycznie działa! Teraz ja sprzedaję ten patent :)

Re: Jestem śpiochem?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Powodzenia zatem. Widzę, że nie jesteś przesądny bo dziś 13 i piątek :) Miłego dzionka :)

Re: Jestem śpiochem?

sputnik
Kiedyś byłem ale za młodu :) Wierzę natomiast w samo spełniającą się przepowiednię. Myślenie pozytywne to jest metoda. Podam przykład. Wiem kiedy jadąc autem zostanę zatrzymany do kontroli gdy nie widać Policji na horyzoncie.  Jeżeli nie myślę o "misiakach" to w tym roku tylko Straż Miejska przyczepiła się, że wjechałem na podwórko mimo pozwoleń a wiedziałem, że tak będzie. Chyba lepiej wcale nie myśleć i robić swoje? :)
123