Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Jola
Lwiczka9 napisał/a
Jolu,juz i 4 cz. jest:))) Ale sobie dziewoje pofantazjowaly,oj,Rat wie co robi:))Niemniej jak go znam uwaza ...za slodkie "idiotki":) No ale...ja tego nie powiedzialam:))))) Co do basenu,to co zrobic,zima,i potzrebowalam tego. jestem jak nowo narodzona bo 2 dni mnie migrena meczyla.  To z rekinami na Redzie jest??brrrr....Mi zalezalo na silnych strumieniach na kregoslup i cialo...ale tez kilka dlugosci basenu bylo...a juz bylo krucho bo nawet jednego nie moglam z bolu...

Czwarta? To ja mam zaległości :)
Wyłowione z ostatniej części, chyba ostatniej:
- "obnażoną światopoglądowo i regionalnie ubarwioną",
- "sama myśl o abordażu jej niewinnej niewinności",

:)))

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Lwiczka9
Ups! sorry,cos pokrecilam:))))Ale pewnie sie tworzy w umysle..:)) Chyba sie ewakuuje...choc nocka dluga pewnie ,bo ciezko mi zasnac...Podejrze potem...

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Jolu...czytasz tam pewnie...To jest niezle: " mięsistą kontynuację tej znajomości.":;)))

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Dziekuje Darku za polecenie tej ksiązki,moze kiedys przeczytam...o takich sprawach nigdy dosc wiedzy....

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Przeczytałam dalsze części i niestety... rozczarowałam się.   Grejczak został przez autora wykastrowany, a jego ukochana pozbawiona urody. Nie musiało dojść do detonacji zabezpieczeń w posiadłości Grejczaka, bo pokazuje niezdarę, który sam spełnieniem marzeń wysadzi się w powietrze.  Ukochana była w pożądaniu, które odebrało jej, przepraszam za określenie, odebrało jej rozum. Za szybko, wybuchowo, bez magnetycznego przyciągania. Postaciami kierowała chęć realizacji celu w bezkontakcie ze sobą.
Pozostałe części opowiadania nie podobały mi się, ale autor, trzeba przyznać,  ma magnetyczną siłę tworzenia akcji i przyciągania. Nie sposób się nudzić.

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

dziewczyna z perłami
Opowiadanie kończy się przybyciem mroku wraz z "Oświetlonym", ale zapowiada się dalsza część Grejczaka.
No przecież Grejczak tak szybko nie zrezygnuje...  Zaplanuje zapewne skorpionową zemstę, by zamknąć sprawę w jednym okrążeniu skorpiona. "Oświetlony" już to przewidział, wyważył za i przeciw i bez namiętności poprowadzi akcję.

Ps. gra komputerowa w "Nie jesteś robotem" jest podstępna.

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

dziewczyna z perłami
Finalnie "oświetlony" swoją mocą pokonał Grejczaka. Moc to myśl i słowo, które się rzekło i będzie musiał z tym żyć, bo Ana, forum i los mu tego nie odpuszczą.