Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

dziewczyna z perłami
to "szybkomularstwo" mnie rozłożyło...ha,ha,ha...

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
To Rat tworzy jako "namiętność bez granic"? Fantastyczne...
"wolno-i szybkomularstwo",
"niemała kontemplacja do niejednoznacznej w swej wieloznaczności",
"słów potrzeba mniej a widoku się pragnie".  Tylko trzy wyciągnięte z twórczego gejzeru.
Brawo, brawo, brawo...

Szkoda, że już tak rzadko pisze, nawet jeśli czepliwie, to nie da się przejść obojętnie; )
Pamiętam jak swego czasu pojawił się pastisz pod moim adresem, "Komisarz Nie_Ola na tropie", taki wtedy miałam nick.
I mimo, że zawoalowaną złośliwość dało się wyczuć, to i ja się uśmiechnęłam czytając.
Oczywiście nie dałam po sobie poznać, że i mnie rozbawił :)
Dlatego teraz jestem ostrożna, poznałam "namiętność" jego pióra :)))

[...]

😂😂😂

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

dziewczyna z perłami
Mnie też coś tam się oberwało... Musiałaś jako Nie_Ola wyłonić się w szczególny sposób. Jako komisarz śledczy?

[...]

Oj tak, "trup" ścielił się gęsto :), a ja wyjątkowo dociekliwa byłam, no i trochę mi tak zostało :)):P

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

dziewczyna z perłami
O rany!...
Mnie od razu skojarzyłaś się z komisarzem - Sandrą Bullock, która dostała zadanie specjalne i musiała wystąpić w konkursie miss, żeby złapać mordercę. Przez przypadek została miss.

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

dziewczyna z perłami
Nie pamiętam tytułu, ale...no powiedz, że to nie cała ty.

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
"Miss Agent" :)
Sandrze kolorowo nie było, mi również, ale doświadczenia nabyłam

123456