Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

da®®io
Jola byłas szybsza:) ja też znalazłem ten film
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Miss_Agent

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

dziewczyna z perłami
Uzbrojona i urocza...?

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Jola byłas szybsza:) ja też znalazłem ten film
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Miss_Agent

Lubie Sandrę, znam jej role, pewnie nie wszystkie, ale w tym wypadku od razu domyśliłam się jaki film Perełka ma na myśli :)

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Uzbrojona i urocza...?

Oj było sporo zabawnych kawałków :)

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

dziewczyna z perłami
Ha,ha,ha....partnera powinnaś szukać...na komisariacie.

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Jola
dziewczyna z perłami napisał/a
Ha,ha,ha....partnera powinnaś szukać...na komisariacie.

Ale trafiłaś Perełko, jednak już raczej nie, raz wystarczy :), teraz Magik mi się marzy, ale taki prawdziwy nie farbowany :)))

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

dziewczyna z perłami
Magicy nie mogą mieć poczucia humoru, bo już ich myśl jest czynem, który przynosi skutki we wszechświecie.
Prawdziwy to taki co zarabia magią albo występuje w telewizji ezo?

[...]

Perełko, chodzi o Maga z dobrą duszą, nie o komercyjnego przebierańca ;), a taki przecież potrafi używać swojej magii, by nie szkodzić wszechświatowi, hmmm...
123456