Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Lwiczka9
:))) Jolu, ja tez jestem im oscia w gardle,bo jako MaryLou  nie daje sie pomiatac:)) Ale...wiesz...madry musi ustapic. Nie lubie bic sie z wielbładami...Kon to co innego:))A tam rasowych nie ma:))) lepiej na co innego spozytkowac pozytywna energie,bo wejscie tam grozi...wscieklizna:)))

Owszem wejde czasem na A. sie posmiac,np.teraz pisarz pisze o anuli:)))) Oj,ucieszy sie:))

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

da®®io
prawda jest taka " historia nigdy nie jest czarno-biała " i stad te przepastne różnice w Narodzie https://www.google.pl/search?q=ksiazka+-+miasta+smierci+-&

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

da®®io
na Atlantydzie najwięcej dymu robią kukizowcy-bo to bercik, illum, loth, kaw, aby -ja nie mogę pojać czym ich zauroczył ten "grajek" i co jego ugrupowanie wniosło do polityki oprócz języka nienawiści-ja myslę, że oni ciążą nawet pisowi

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Owszem wejde czasem na A. sie posmiac,np.teraz pisarz pisze o anuli:)))) Oj,ucieszy sie:))

Właśnie tam się zaczytałam, ale początkowo myślałam, że to Any produkcja (że wkleiła jakiś fragment romansidła), i jakoś nie chciało mi się czytać, dopiero ponowny ciąg dalszy wzbudził zainteresowanie :)
http://nowa-atlantyda.2367957.n4.nabble.com/Nieca-e-pi-dziesi-t-twarzy-Grejczaka-td58942.html#a58947

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Lwiczka9
:)))) tak,widzialam:)))dajcie czadu z R.:)))) ja zmykam na basen! Do milego!

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

Miłego popołudnia  Lwiczko i do miłego :)
ps.
Tak myślałam, że to Racik, ale nie będę ryzykować, bo i mi się może rykoszetem dostać ....choć ja nie taka strachliwa schowam się jednak za ociekającym namiętnością ...piórem autora Grejczaka! :DD

Re: Jolu,gdzie sie zapodziałas?

dziewczyna z perłami
To Rat tworzy jako "namiętność bez granic"? Fantastyczne...
"wolno-i szybkomularstwo",
"niemała kontemplacja do niejednoznacznej w swej wieloznaczności",
"słów potrzeba mniej a widoku się pragnie".  Tylko trzy wyciągnięte z twórczego gejzeru.
Brawo, brawo, brawo...
123456