Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

da®®io
może znajdziemy jakiś fajny temat:) bo znów zmęczyła mnie ta Atlantyda:(

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

może znajdziemy jakiś fajny temat:) bo znów zmęczyła mnie ta Atlantyda:(

Darku, to na pewno Ty? Nie miałeś innego awataru?
Sorry za podejrzliwość, ale na Atlantydzie coś niefajnego się dzieje, widziałeś wątek Illuminatusa?
Co z tym Trojanem?

Illuminatus napisał/a

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

da®®io
nie załapałas co się wydarzyło na Atlantydzie-ja znów dostałem bana bo nie dokonałem samoredukcji z forum, Sylwia zrobiła zadymę i pokłóciła się z ryo-zobacz co jest na łubu dubu

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

da®®io
a co do tego " trojana " to nie mam zdania, ale ktoś jednak wpuścił taką panikę-być może illum przesadził, ale u mnie na operze smartfona forum zaczęło się wykrzaczać jakoś tak od wczoraj i to.wtedy gdy nocą zaatakował mnie ba11

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

nie załapałas co się wydarzyło na Atlantydzie-ja znów dostałem bana bo nie dokonałem samoredukcji z forum, Sylwia zrobiła zadymę i pokłóciła się z ryo-zobacz co jest na łubu dubu

No nie załapałam :)), potem poczytam "łubu dubu", nie wiedziałam, że było tak Erisowato, bez udziału samej Eris, no no, niegrzeczni z was chłopcy :), tzn. Ty i Ryo :)))

Teraz to już odpowiadam Tobie na dwóch forach równolegle he he....

Ale co z tym Trojanem, jak to rozumiesz?

Laptop mi wolniej chodzi przy wysyłaniu...

[...]

Nie chcę siać paniki, ale specjalnie zaskoczona nie jestem.
Często piszę również z telefonu, właściwie tam jestem jakby ciągle zalogowana u Sylwii i u Marcina także.
Swoją przeglądarkę w laptopie ustawiłam tak, że nie zachowuje historii, myślałam, że przez to wolniej mi się otwierają strony...

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

nie wiem, jakie szkody może poczynić taki wirus bo ja nie mam takich komunikatów i chyba nie wchodząc w pocztę od sprawcy nie da się nim zainfekować, ale nie jestem do końca przekonany bo z tymi świnstwami nigdy nie wiadomo

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

da®®io
wyraźnie komuś nie spodobał się ten wątek lothara o Papieżu i chce wypłoszyć z niego rozmówców ps. u mnie też to wszystko działa jakoś nie tak bo żle się ładuje i czasem nie mogę kliknąc to co chcę tak jakby był ekran rozkalibrowany. a tego przedtem nigdy nie miałem
123