Każdemu się dostanie - po trosze... :)

Sputnik
Ciekawy Kanał wpadł mi w oko - Piątek - serial oryginalny, jakby nie patrzeć... więc co...
Startujemy!
Zaczynam od odcinka gdzie moja jedna z pasji została pojechana, zrównana niczym walec 🤕
3-2-1 bęc! 👏

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

Sputnik
Preppersi...

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Teraz na ostro! - Grażyny na socjalu... (skąd to znamy?)

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Polityk idealny...

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Antyszczepionkowcy...

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
W kraju z dykty i kartonu...

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

MaryLou
Super ten ostatni....Jeszcze zobacze antyszczep...:)

Re: Każdemu się dostanie - po trosze... :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Remont po polsku...

12