Kamienne Kręgi w Węsiorach

Kawusia
https://zdrowepasje.pl/ezoteryka/ciekawostki/kamienne-kregi-na-kaszubach-wies-wesiory?fbclid=IwAR1yteEi7mMzC2LtPi1UR6pgATVepe3PYcDbQeQQTKbA5KmAXhOADxrqpcY
Obok kręgów płynie Jezioro Długie, kiedy szłam w stronę Jeziora moim oczom ukazały się poziomki ,których była ogromna ilość. Pojedliśmy sobie troszkę ,bo z tej ziemi to na pewno to nie były zwykłe poziomki.

Re: Kamienne Kręgi w Węsiorach

Ciekawe miejsce, nie byłem tam jeszcze, więc dzięki za podzielenie się artykułem :)

Re: Kamienne Kręgi w Węsiorach

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
[...]
Tyle jest jeszcze miejsc, które chciałabym zobaczyć, dotknąć, poczuć.
Dodaję do listy i dziękuję
🦋🦋🦋

Re: Kamienne Kręgi w Węsiorach

szuw napisał/a
Ciekawe miejsce, nie byłem tam jeszcze, więc dzięki za podzielenie się artykułem :)
Ja to bym tam nawet namiot rozbiła w tym lasku obok jeziorka .Świetne miejsce na wypoczynek.

Re: Kamienne Kręgi w Węsiorach

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Kawusia napisał/a
[...]
Ja też bym chciała ,ale cieszy mnie to że w Polsce mamy kamienne kręgi i to wyjątkowo magiczne jak w Węsiorach ,czy Odrach. Do tej pory szlajałam się po kręgach w W. Brytanii. Generalnie to lubię odwiedzać magiczne miejsca ,pewnie chodzi o moje nie codzienne zainteresowania .

Re: Kamienne Kręgi w Węsiorach

Przyłaszczka
Nie widziałam jeszcze Stonehenge, mam nadzieję, że to się da nadrobić. Niestety do środka kręgu nie da się już wejść. Taka robota.

U mnie też są magiczne miejsca. Jest np. czakram w Sosnówce i tzw. dobre źródło przy kościele św. Anny (bo niestety na źródle kościół postawił ołtarz i świątynię). Ale woda i tak jest doskonała, wyjątkowa. Polecam Ci, Kawusiu, te miejsca, jeśli jeszcze nie byłaś.
🦋🦋🦋

[...]

O dziękuję za te miejsca ,zanotowałam bo szukam takich magicznych miejsc. Nie żałuj Stonehenge bo w Avebury jest większa moc i można dotknąć tych kamieni ,a nie wiem czy wiesz Celci wiedzę zaklinali właśnie w kamieniach .Podróżując po tych miejscach które są zupełnie przystępne do ludzi można się dużo dowiedzieć. Wystarczy ze będziesz dotykać tych kamieni, i skupiać się na tym. Poświęciłam parę urlopów by sobie jeździć po Walii ,SZkocji i Anglii po tych właśnie miejscach .Stonehenge nie zagrodzili bo żałują ludziom tej energii ,ale akurat z innego powodu. Brytyjczycy jak mało kto zachowują miejsca dawnego kultu i mają ogromny szacunek do tych miejsc, w przeciwieństwie do Polaków. A widzisz zauważyłaś że jak jest miejsce o wysokiej energii to zaraz książęta budują tam kościół. W taki sposób przez dziesiątki lat te miejsca sobie przygarnęli. Słowianie to przewidzieli ,więc zaklinali wiedzę w pieśniach i przysłowiach które przetrwały do dziś .Niestety mafia kościelna i system odciął nas od podstawowej wiedzy i naprodukował masowo  tumanów po systemowych szkołach ,byle skupiać umysł na rzeczach mało ważnych ,a rzeczy przydatne ,te które pomogą człowiekowi rosnąć w moc i siłę zostały zakryte. Odcięli nas od natury jako podstawowego źródła mocy ,siły i wiedzy i w ten sposób ta planeta nie przejdzie pomyślnie transformacji ,Człowiek za mało słucha duszy ,a za bardzo dał się zahałasować masowej technologii. Bóg miał do człowieka tylko jedną prośbę by był gospodarzem na tej ziemi i jako obowiązek nałożył mu dbanie o naturalne środowisko i zwierzęta w nim żyjące. Bóg przecenił człowieka ,bo nie poszło to w tą stronę co trzeba ,a umiejętność telepatii ze zwierzętami i drzewami została nam zabrana. Zwierzęta muszą się chronić przed człowiekiem i trzymać się od nas jak najdalej.  To są fakty , a kiedyś tak nie było. Dotykaj tych kamieni a wszystkiego się dowiesz. A taka ciekawostka w Odrach jest kosmiczna energia.