O życzeniach urodzinowych to możemy już zapomnieć...

O życzeniach urodzinowych to możemy już zapomnieć...

Przyłaszczka
Nawet kwiaty zwiędły w wazonach.
Poproszę za to piosenkę do porannej kawki- codziennie, na zawsze
🦋🦋🦋

Re: O życzeniach urodzinowych to możemy już zapomnieć...

Kawusia
Przylaszczko nie wiem w którym dniu się urodziłaś ,ale wiem ze jesteś Raczycą ,i masz urodzinki ,a więc wszystkiego Najlepszego ,miłości dużo słońca i spełnienia marzeń. I nigdy nie zapominaj o swoich piersiach ,dla Ciebie piosenka Przybysz

Re: O życzeniach urodzinowych to możemy już zapomnieć...

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
[...]
Dziękuję, Kawusiu, za piękne życzenia
Tak, jestem rakiem, a moje urodziny są w ostatnim dniu czerwca.
Nie próbuję nawet zapominać o swoich piersiach
🦋🦋🦋

Re: O życzeniach urodzinowych to możemy już zapomnieć...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Wszystkiego Najlepszego Przylażczko! :)

Ja podobnie jak Kawusia — wiem, że jesteś zodiakalnym Raczkiem, ale nie znałem dokładnego dnia Twoich urodzin.
Teraz zapisałem w kalendarzu, i następnym razem postaram się złożyć Ci życzenia! :)

PS. Poza tym Wy dziewczyny jesteście bardzo młode, a  ja jestem w sędziwym wieku...
Dlatego mogę nie pamiętać już dat, nie wiedzieć co tutaj robię, co to jest za forum,
i jak się na nim znaleźliśmy, kto wrogiem jest a kto przyjacielem... :)

Piosenka urodzinowa dla Ciebie:

[...]

szuw napisał/a
[...]

Dziękuję, Szuwarku, za piękne piosenki
Ponieważ mam w tym roku znowu 19 lat, prawdopodobnie jestem w porównaniu z Tobą, siksą.
Ja jestem Twoim przyjacielem i mogę, jeśli chcesz, Ci o tym codziennie przypominać, jeśli znalazłbyś chwilkę, żeby do mnie napisać. Co Ty na to?
🦋🦋🦋
12