Kasowanie własnych postów

Hej, mam pytanie. Czy Waszym zdaniem użytkownik forum powinien mieć możliwość kasowania własnych postów, czy możne lepiej żeby ta opcja była wyłączona?

Re: Kasowanie własnych postów

Honey
hej,ciężko powiedzieć jak sytuacja by się rozwinęła z dostępną taką opcją.
///////////////////////////////

Re: Kasowanie własnych postów

nieznana
nie ograniczaj ludzi, każdy robi co uważa :)

Re: Kasowanie własnych postów

Wspomnienie

Re: Kasowanie własnych postów

KTOŚKA

Re: Kasowanie własnych postów

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez nieznana
nieznana napisał/a
nie ograniczaj ludzi, każdy robi co uważa :)

Przecież dlatego się właśnie pytam jak wolicie, żeby nikt nie czuł się ograniczony ;)
Ale pamiętajcie, że zbyt wielka wolność i swoboda może prowadzić również do anarchii ;D

Re: Kasowanie własnych postów

mowa MIŁOŚCI..
haha :))))))

Oj tam no, nie przesadzasz :)