Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Lubicie artystkę kabaretową — Katarzynę Pakosińską? Ja bardzo lubię jej występy i oprócz tego uważam, że jest piękną kobietą.

Jej przodkowie pochodzą z Gruzji i myślę, że dzięki Katarzynie Pakosińskiej jesteśmy bogatsi kulturowo :)

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Ryo2
Dobry przykład tego ubogacenia. To bardzo pozytywna pani , już sam jej widok wywołuje uśmiech a urodę ma pierwsza klasa.  Zresztą podobnie jest z Tatianą Okupnik.  Gruzinki są wyjątkowo urodziwe i efekty widać nawet po iluśtam pokoleniach  :)

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Ryo2 napisał/a
[...]
Tatiana Okupnik to również piękna kobieta — i ma podobny typ urody do Katarzyny Pakosińskiej

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Anna.
Dzień dobry.
Obie panie mają dość ostre rysy,  myślałam, że panowie wolą eteryczne blondynki ;-). Najważniejsze, że wydają się jeszcze być naturalne, a nawet jeśli nie, to przynajmniej robię to z rozwagą i nie upodabniają się do tych rzeszy twarzy bez wyrazu z glonojadowymi (za Szuwarkiem).

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Ryo2
Dzieeńdoberek ;)

Myslę że to zależy od gustu lub też od ...genów? Np eteryczne blondynki są atrakcyjniejsze dla ciemnowłosych latynosów (którym ktoś tu wątek założył nawet :D)  z kolei brunetki dla blondynów :)

A co do naturalności toooo...

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Anna.
Cześć Ryo.
Nie chodziło mi wyłącznie o delikatne rysy, ale i o cechy, które często za tym idą. Blondynki sprawiają wrażenie słabych, kruchych, delikatnych, takich którymi mężczyzna musi się zaopiekować, te w rysach ;-) ostrzejsze mogą siać postrach ;-).
Masz jak zwykle dobry nastrój, Twoje powitanie aż i u mnie sprawiło drgnięcie kącików, jak Ty to robisz ;-)?

Nieotwieralne to co wkleiłeś.

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Ryo2
Aaacha , o to chodzi? Ale to u pań jest podobnie , niektóre lubią mamusiować swym partnerom więc zależy. Niektórzy faceci lubią ochraniać inni z kolei wolą dreszcz przygody z damą o mantalności Xeny warrior princess :D   Zależy od charakteru , nastroju , potrzeby chwili , w sumie nie wiem ale to chyba jest dość płynne
A nastrój ? Długo by pisać ale to w skrócie kwestia wyboru. Jeżeli chcesz go mieć to on będzie :D

To co wkleiłem inaczej podane - https://www.youtube.com/watch?time_continue=10&v=rXNXg69xAcU

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Anna.
Niektórzy mają smutne oczy już jako noworodki, więc z tym wyborem to chyba nie do końca tak. Z pesymisty nie zrobisz optymisty, introwertyk nie stanie się ekstrawertykiem bo tak chce itd itp. Może jakieś pranie mózgu byłoby w stanie coś poprawić, tylko należy sobie zadać pytanie CZY TO JESZCZE BYŁABYM/BYŁBYM? Czy polubiłabym tego kogoś i takie tam pierdoły.
Dobrego dnia Ryo.
123