Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

tifani
Uwielbiam.

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Wyszla za Gruzina i wrocila do korzeni. Dla mnie byla, jest i bedzie super!

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Wenus napisał/a
A wiesz, że Stalin też był Gruzinem?
A czy mozna mieć 40 lat, czytać jedną książkę na miesiąc i tego nie wiedzieć?