Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Ryo2
A wiesz że to tylko nazwy? Optymista , pesymista , introwertyk, ekstrawertyk  - to nie jest nic trwale wiążącego gdyż zawsze mamy wybór. W praktyce wygląda to tak że to na czym sie skupiasz tworzy określony stan emocjonalny. Ten stan działa jak filtr przez który postrzegasz świat i życie. Pojawia się któraś z kategorii które wymieniłaś. Wtedy dochodzą "utrwalacze" czyli te bodźce które są dostosowane do Twego pesymizmu czy też optymizmu. Oczywiście inne bodźce będą także ale jako że nie przystają do danej kategorii to je zignorujesz.  Dla pesymisty bodźcem będzie będzie np informacja z tv o tym że ktoś kogośtam napadł i to utrwali w nim pesymizm. Natomist oprymista wpusci to jednym uchem i wypuści drugim bo spodoba mu się prezenterka podajaca informacje i będzie zachwycony tym że po świecie krążą tak piękne kobiety ;)
Ja sobie ustawiam filtr kumulujący i potegujący dobry nastrój bo to jest mój wybór i tak to działa.  Ale gdybym chciał to mógłbym sobie ustawić coś innego tylko po co? :)

Dobrego dnia Anno :)

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Anna.
Nie będę się spierać, ale to nie takie proste, rozejrzyj się wokół, depresja, przygnebienie, szara rzeczywistość, dobrze że są ludzie tak pozytywnie zakręceni jak Ty, ale szkoda, że jest ich tak mało.
Już nie truję bo Ci się udzieli...w radio leci "...ty mozesz wszystko, możesz wszystko gdy bardzo chcesz..."..lalala ;-).

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Ryo2
Ja się skupiam na kolorach przez co rzeczywistość jest wielobarwna a ludzie radośni. A piosenkę z radia lecącą w tej chwili uznaj za potwierdzenie ze strony Wszechświata . To zjawisko nazywa sie synchronia ;)

To wszystko jest dosyć płynne i elastyczne wiesz?  I będzie skomplikowane tylko jeżeli sama tak uznasz. Rzeczywistość sie dostosuje

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Anna.
Poczytam o tej synchronii, ze względu na częstotliwość występowania opisanego przez Ciebie zjawiska, nazwa chwilowo kojarzy mi się jednak z chorobą  :-).

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Ryo2
Anna. napisał/a
 nazwa chwilowo kojarzy mi się jednak z chorobą  :-).

A na nią w dodatku lekarstwa nie ma

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

A wiesz, że Stalin też był Gruzinem?
Co do Pakosińskiej to ponoć niedawno bardzo korzystnie wyszła za mąż ;)

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

da®®io
Stalin urodzil się w Gorii - moj brat był kilka lat temu na wycieczce Gruzja - Armenia i byl zachwycony turystycznymi atrakcjami

Re: Katarzyna Pakosińska — jako przykład ubogacenia kulturowego :)

Wenus
Mnie by chyba ich kuchnia smakowała z tego co się orientuję, muszę kiedyś się wybrać do jakiejś restauracji gruzińskiej.
123