Katastrofa Tupolewa w Soczi :(

Re: Katastrofa Tupolewa w Soczi :(

sputnik
Wystarczy by Airbusa A-320 Lufy, Swissa, Sabeny itp. wyposażyć w instrukcje bezpieczeństwa za co byłem odpowiedzialny. Nic tak drogo nie kosztuje linii lotniczych jak postój maszyny na płycie więc było jak na wojnie ;)

Re: Katastrofa Tupolewa w Soczi :(

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Napisz czy ci się podoba

Re: Katastrofa Tupolewa w Soczi :(

sputnik
Interesujące ale lubię film jak wgłębiam się czyli siedzę sobie wchodzę w ekran -nie wiem czy mnie zrozumiałaś. Tu troche fantastyki a ja lubię reality. Mój ulubiony reżyser to Oliver Stone :) Pluton czy urodzony 4 lipca sepia i na faktach
https://youtu.be/54ClvMY1Xek

Re: Katastrofa Tupolewa w Soczi :(

Kawusia
sputnik napisał/a
[...]
Ok to zobacz ten oglądałam go wiele razy
https://www.youtube.com/watch?v=7--ty6pjrAc

Re: Katastrofa Tupolewa w Soczi :(

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Katastrofa Tupolewa w Soczi :(

Wiliam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Sputnik, nie znam się na samolotach ja wsiadam i lecę... ląduję i  już ... Ale ty już znasz stenogramy !!! wiesz wszystko najlepiej, lepiej niż ruscy !!!!  Jak to się dzieje że w sztabie nie pracujesz tylko jako kurier ? normalnie mnie rozpierdala ( przepraszam za wyrażenie) ale w sumie dzięki zza porcję rozrywki porannej  :) Szkoda mi tylko zespołu - byłem na nich choć zza ruskimi nie przepadam, trzeba przyznać to wielka strata, mam nadzieję że zespół zostanie reaktywowany.
Miłego dnia
https://www.youtube.com/watch?v=HmGVg7Nw1XM

Re: Katastrofa Tupolewa w Soczi :(

Lothar. napisał/a
Ciekawe ile procent przypadkowych ludzi by wyszło cało ze skoku zespołowego z 400-500m załóżmy że automat otwiera czaszę na 200m i uczciwy dobór miejsca w/g wagi no i prawidłowe założenie spadochronu >;)  Było by taniej bez opłat lotniskowych >;P
He he wybieram jednak drogę morską......

Re: Katastrofa Tupolewa w Soczi :(