Kochani! Merry Christmas and happy New Year 2020!

Kochani! Merry Christmas and happy New Year 2020!

MaryLou
Niech wam sie układa jak najlepiej a dzwoneczki dzwonia wam jak najdłużejjjj...

Re: Kochani! Merry Christmas and happy New Year 2020!

warszawiak
Minął rok, znów Bożonarodzeniowe Święta,
lata lecą jak nanizane na sznurku korale.
Czy człowiek to wszystko w życiu spamięta,
czy pamięć się zatrze jakby nie było wcale?

Smutki, radości, szarych dni szeregi,
mkną na przemian się mijając się w biegu.
W oddali niewiadomego widać brzegi
życia nierównym szytym ściegu...

Choć poszła w niepamięć w Mikołaja wiara
i odeszli w niebo ludzie noszący jego szaty,
to jeszcze przed oczy człek przywołać się stara
tamte rozmowy, widoki, zapachy sprzed laty...

Jesteśmy tu tak krótko, czas nam pomierzono,
to zaledwie kilkadziesiąt ściętych zimą drzew.
Dzieciakami biegaliśmy, teraz mężem, żoną.
Dni beztroskie lwiątka pożegnał stary lew.

No dość już tych niewesołych rachunków,
świątecznego nastroju życzę miłej Pani,
w Sylwestra samych zacnych trunków,
niech Nowy Rok nagradza - za nic nie gani!

Niech życie nas wszystkich dobrze traktuje,
przecież nie całkiem "myśmy potwory". ;D
Niech światło przyszłość naszą buduje,
ciemność zapędzając do najgłębszej nory!

Wszystkiego czego zażyczysz Lwiczko sobie,
oczywiście w miarę krzty rozsądku, ;D
niech będzie podarowane Tobie,
będąc częścią twego obrządku*.

*) tu: gospodarstwo/dom - żeby nie było niedomówień ;D

Re: Kochani! Merry Christmas and happy New Year 2020!

Mary Lou
Warszawiaku miły! Dziękuję cudnie i doczytam zaraz.. Póki jesteś to zajrzyj do wątku o zimie w poezji. Tam info do Ciebie👍😁❄️

happy New Year 2020!

Mary Lou
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Do Warszawiaka

No tom się i osmialam i wzruszyłam byłam..
Pięknie Pan prawisz.. Aż..
Łezka w oku..
Tyle nam świat daje ile my jemu daliśmy..
A że lwatki i lwy dają niemozebnie wiele..
Zatem starsze latka nasze obfitowac zaczną w dobrostan i obfitość..
Masz Pan i ja tego dowody..
Ze charakterki nasze trudne i mozolne? Innym?
Podziękowanie przychodzi w najmniej spodzianym momencie..
Wszak czujesz to Lwie Zacny..
Jako i ja odczuwam teraz niespodziankami
Że strony rodziny i przyjacieli..
A ze z srajfona pisze to i korekta bedzie
Póki co wysyłam jak leci
Bo fryzjerka lwia grzywę cudnie kleci...

Re: Kochani! Merry Christmas and happy New Year 2020!

warszawiak
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mary Lou
Jak będziesz już się przygotowywać do warszawskiej ekskursji daj parę dni wcześniej znać, może się jakoś zgramy? ;)
Jeszcze raz pozdrawiam serdecznie i ...świątecznie. :)

Re: Kochani! Merry Christmas and happy New Year 2020!

Mary Lou
Tak uczynię.. Dziękuję.. A nuż się uda... To raczej 2 lub 3 dekada lub ich przełom. Chciałabym. To zależy od koleżanki kiedy.. Jeszcze raz serdeczności świąteczne dla Was. Niech Was życie pieści :) Prezentów w postaci bliskości i czułości... Niech się darzy!!

Re: Kochani! Merry Christmas and happy New Year 2020!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Dziękuję Lwiczko!

Wesołych i zdrowych świąt wigilijnych! Mam nadzieję, że w Nowym Roku 2020 wszyscy, którzy są Ci nieprzychylni, zostaną oświeceni jak choinka (i dzięki temu się poprawią) :)

Re: happy New Year 2020!

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mary Lou
Państwu również wszystkiego co najlepsze!!