Wesołych Świąt Szczęśliwego Nowego Roku 2020!

Wesołych Świąt Szczęśliwego Nowego Roku 2020!

Wszystkim użytkownikom forum życzę Radosnych i spokojnych Świąt
i pomyślności w Nowym Roku 2020! :)

Moja rozmowa ze Świętym Mikołajem, może Was zaciekawi:

Ja: „Chcę magicznego jednorożca na Boże Narodzenie”
Święty Mikołaj: „Człowieku, bądź realistą, zejdź w końcu na ziemię wariacie”
Ja: „OK. To chcę 5 minut dla siebie każdego dnia, aby napić się gorącej kawy w spokoju. Chcę też więcej czasu, abym mógł pisać na Multi Forum..."
Święty Mikołaj: „To jakiego koloru Jednorożca byś chciał?”

Dziękuję, że jesteście tak wspaniali i czasami tutaj zaglądacie. Wesołych Świąt! :)

Re: Wesołych Świąt Szczęśliwego Nowego Roku 2020!

Kawusia
Ja również dołączam swoje życzenia tutaj.Dużo zdrowia ,szczęścia,oraz samych cudów pomyślności w Nowym nadchodzącym 2020 roku.Oby ten rok obfitował w dostatek ,obfitość,piękne i cudowne zbiegi okoliczności.Niech nam przyniesie spełnienie tych najskrytszych marzeń.I żeby się chciało uśmiechać ,tak od serca z głębi duszy.Tego wam życzę ,niech się dzieje;-))))
obchody-i-swieta-ruchomy-obrazek-0320
swiety-mikolaj-ruchomy-obrazek-0305

Re: Wesołych Świąt Szczęśliwego Nowego Roku 2020!

Dzięki Kawko za piękne życzenia. Odwzajemniam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2020!

Re: Wesołych Świąt Szczęśliwego Nowego Roku 2020!

Zycze spokojnosci w tej zwariowanej kaczej najjasniejszej. Zycze sobie i Wam by wybory na prezydenta zlamaly wreszcie dlugopis Adrianka!

Re: Wesołych Świąt Szczęśliwego Nowego Roku 2020!

Anna.
Wszelkiej pomyślności państwu życzę!