Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

MaryLou
Ptak spiewa o poranku...Wieczorami tez cwierkaja wnieboglosy...:) Wrszcie PRAWDZIWA WIOSNA a moze i powiew LATA...krotki...

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylazdzko,Marta Mirska i Niezapominajka...Zaskoczylas mnie:) Milo:)

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
Przylazdzko,Marta Mirska i Niezapominajka...Zaskoczylas mnie:) Milo:)
Naprawdę? Po prostu lubię niezapominajki, a właśnie kwitną
🦋🦋🦋

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

MaryLou
Tez kocham niezapominajki...No i Marte Mirska,o nia mi chodzilo:) W ogole czas kwitnenia to najpiekniejszy czas pod slonkiem:)Milego dzionka!

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
A Thousand Years - Christina Perri (Cover Benedetta Caretta)