Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Przyłaszczka
Mój ogród też już zrozumiał, że wiosna Zdjął czapki i nawet maseczki, zaczął oddychać pełną piersią i uśmiechać się do Słońca.

A to zdjęcie sprzed tygodnia.
🦋🦋🦋

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Przyłaszczka

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Fajowe foto 👍 Trochę mi tęskno za Pendolino bo bym z chęcią śmignął na Kołobrzeg. Teraz robię w PKP Cargo i też jest fajno 😎 https://youtu.be/mjPfKFFMV1w

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Przyłaszczka
Sputnik napisał/a
Fajowe foto 👍 Trochę mi tęskno za Pendolino bo bym z chęcią śmignął na Kołobrzeg. Teraz robię w PKP Cargo i też jest fajno 😎 https://youtu.be/mjPfKFFMV1w
Dziękuję, nie wiem, jak to się robi, żeby było mniejsze.
Czyli lubisz być w mundurze? Warto robić, co się lubi.
🦋🦋🦋

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Sputnik
O ile mundurem można nazwać pomarańczowy uniform... :) Za 3h koniec służby. Pozdrawiam 😎

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
„– Witaj, witaj! – śpiewał każdy promyk słońca, pieścił i całował kwiatek, aż ów otworzył się całkiem. Biały jak śnieg, pomalowany w zielone paski. Pochylił główkę, pełen radości i pokory.
– Prześliczny kwiat – mówiły promyki słońca. – Jaki świeży i delikatny! Jesteś pierwszym, jesteś jedynym! Jesteś naszym ukochaniem”.
H. Ch. Andersen, „Pierwiosnek”
Pierwiosnki to rośliny magiczne, bywają kluczem do odkrywania skarbów oraz do niebiańskich drzwi, niosą nadzieję. Moje pierwiosnki też zakwitły
🦋🦋🦋

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Przyłaszczka
🦋🦋🦋

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Sputnik
Skoro świt rozbrajają mnie ptasie trele :) https://youtu.be/6CFW4ld2zns
123