Księżycu

Re: Księżycu

Cześć Przyłaszczko,
mam nadzieję, że się nie obrazisz i nie pogniewasz, ale pozwoliłem sobie dodać, do słów Twojego wiersza oprawę muzyczną (wokal w wykonaniu AI), oraz graficzną (mój amatorski montaż). Jeśli nie życzysz sobie takiego połączenia, to powiedz tylko słowo, a będzie skasowany film. Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli! ;)

Re: Księżycu

Przyłaszczka
szuw napisał/a

[...]
Dziękuję Szuwarku 🙂 to jest piękne. Nie obraziłam się, tylko trochę zawstydziłam. Bo jak to? Mój wiersz ktoś śpiewa? I jeszcze zrobiłeś aranżację graficzną do niego? Nie spodziewałam się. Nie wiedziałam, że Ci się ten wiersz podoba, myślałam, że może tak sobie. Pozdrowionka ślę 🙂
🦋🦋🦋

Re: Księżycu

Kawusia
Ale pięknie ,no nic tylko dalej pisać takie wiersze ,a Szuwarek zajmie się resztą. Gratuluję pięknego pomysłu jednej ,jak i drugiej stronie.

Re: Księżycu

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
Ale pięknie ,no nic tylko dalej pisać takie wiersze ,a Szuwarek zajmie się resztą. Gratuluję pięknego pomysłu jednej ,jak i drugiej stronie.
Dziękuję, Kawusiu. Ale tak naprawdę, te gratulacje należą się Szuwarkowi. Nie wiem, jak dużo czasu poświęcił na stworzenie tego filmiku. Jest zachwycający. Ja napisałam tylko wiersz. Jak zwykle w mojej ocenie- niedoskonały. Średni, ale mój
🦋🦋🦋
12