Pełnia w Pannie

Kawusia
Nie wiem jak u was ale u mnie już odczuwalna potrzeba porządków .Od rana segregowanie ubrań ,porządki w szafach.
Jak to Panny zodiakalne muszą wszystko mieć poukładane ,tak ten wpływ jest odczuwalny dla pozostałych znaków zodiaku. Te energie pomagają nam zobaczyć detale na które powinniśmy zwrócić uwagę ,także w sferze duchowej.
Zagłębianie się w siebie przyniesie w tym czasie wyjątkowe efekty ,a starania zostaną nagrodzone. Tak więc owocnej Pełni

Re: Pełnia w Pannie

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
[...]
A ja mam Pannę w ascendencie  Ale nie jestem aż taką pedantką. Trochę tak, ale bez przesady. Akurat u mnie porządków nie było, bo byłam w podróży weekendowej, ale za to podjęłam postanowienie posprzątania auta, tzn. oddam do posprzątania, bo ja bym sama tego nie dała rady odgruzować, a tak wyczyszczą mi autko w środku i na zewnątrz w pół godzinki.
Owocnej pełni, Kawusiu
🦋🦋🦋

Re: Pełnia w Pannie

MaryLou
pełnio,ach pełni cózes Ty za pani:)
No dziewczyny,mnie na porzadki nie namowicie;)))
Trudne to byly dni..bezsenne,z migrena,z niezrealizowanymi planami spotkan z dawno niewidzianymi...Z choroba w domu zaostrzona..bo..pelnia wszak..Juz to skminilam..co now i co pelnia zaostrzenie schorzen przewleklych..
Wiec..
dzis sie zrelaksowalam..Koncert 2 godzinny Davida Garretta w Heliosie,duzy ekran,sala pelna.5 min piechotką od domciu...Skoro nie moge byc na jego koncercie w marcu w hali stulecia..:(  Piekne wrazenia,popijalam sobiem lyczkami whisky z piersioweczki..:))Potanczylam...A wariatka ciagle tanczy:)))https://www.youtube.com/watch?v=9dPAK2aaQx4
Przedwczoraj masaz u pana Krzysia,dobre,mocne rece ,,zeby nie bylo..kregoslup:)))
No z dobroci to wiele zrobilam...dla innych..po co wymieniac,swiat zadreczac...Ale ale..pyszny obiadek byl,"mniensko"...bo ja rzadko czerwone robie,wiec swieto dla chlopakow:)))
No nic..Jutro nowy dzien,nowe zadania,nowe nadzieje...troche za duzo wokol lekarzy i sluzby zdrowia sie toczy,no ale cóz...SKS;;:))))
Zycze cudownych chwil co najmniej do nowiu:)

Re: Pełnia w Pannie

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
[...]
Silna z Ciebie Kobieta, Mario. Maria- niosąca światło.
Tak trzymaj!
U mnie remont niezmiennie. Dużo męskiej energii, która mnie czasem męczy, ale gonię towarzystwo, żeby się nia zasiedziało i rano mnie za wcześnie nie budziło. No i jakoś daję radę.
Dziękuję za życzenia i wzajemnie życzę Ci mnóstwo przyjemności tych dużych i małych :)
🦋🦋🦋