Pięty bolą
od ciągłych strzałów

Nie mogę chodzić
co dopiero
tańczyć

A przecież
Wystarczyłby

Jeden w serce
Zdecydowanie ma twarz raz małą ,raz dużąZawsze jest też na niebie wysoko ,a więc warto się zwracać do tego księżyca z prośbą o cośKsiężyc w pełni marzenia Twoje spełni

Re: Księżycu

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Pełnia w koziorożcu o 11.11 czyli magiczna godzina mistrzowska
Koziorożec, gdzie Księżyc zajmuje się faktami,
Rak tam gdzie słońce radzi sobie z uczuciami.
Księżyc jest władcą Raka, więc naprawdę pogodzimy się z prawdziwą naturą naszych uczuć.
Jeśli chcesz zbudować silną konstrukcję, która wytrzyma wszystko, wymaga to głębokiego zaangażowania wysiłku.
ZDECYDUJ, co zatrzymać, a co odpuścić.
To świetna metafora Koziorożca, znaku ZIEMI.
11:11 przywołuje chwilę obecną – gdzie istnieje inspiracja.
Zainspiruj się naturą – Ziemią.
Zainspiruj się gwiazdami.
Zawsze okazuj wdzięczność Boskiemu Stwórcy wszystkiego, co jest...
Wspaniałej pełni księżyca w Koziorożcu!
Radosnych błogosławieństw i miłości,

Re: Księżycu

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
[...]
Dziękuję, Kawusiu, ale jestem pesymistką w tych sprawach. Miłość chyba nie jest mi pisana. Moje serce zamieniło się w sopel lodu, choć jest tak ciepło.
🦋🦋🦋

Re: Księżycu

Kawusia
Przylażczka napisał/a
Kawusia napisał/a
[...]
Oj co się porobiło z tym ludźmi ,nie wierzą w miłość. Poranieni ,pokaleczeni ludzie ,to trzeba leczyć świadomością i afirmacjami . Jak chce się coś takiego przeżyć ,to trzeba otworzyć drzwi i zaprosić. Pomyśl że przecież każdy w głębi duszy marzy o miłości. Tylko że jednych na to stać innych nie, bo jest to  w pewnym stopniu utrata kontroli ,bo należy tej drugiej osobie zaufać i tu większość polegnie na zaufaniu. Czemu to takie trudne oddać komuś kontrolę nad swoim sercem ?Bo było zranione ,ale czy to jest wymówka? Miłość prawdziwa najlepiej wychodzi w młodym wieku ,a nawet w szczenięcych latach ,bo wtedy  po prostu dajemy się ponieść ,a potem kiedy człowiek dojrzeje ,przeżyje rozczarowania ,pozna ludzi ,i nie umie wyjść ze swojej strefy komfortu, woli zapomnieć .Pięknie to ujął Zalewski w swoim utworze "Miłość ,Miłość " śpiewa "musi mi to przejść" No i tak większość podchodzi ,faceci boją się o kasę ,a kobiety że ją zostawi dla innej ,więc wciąż wymyślają nowe operacje  ,kosmetykami chcą zatuszować strach przed bycie samą. Każde czasy mają swoje wariactwa ,ale w tych czasach łatwiej jest stać się milionerem ,niż po prostu stworzyć udany związek oparty na miłości i zrozumieniu.

Re: Księżycu

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
Przylażczka napisał/a
Kawusia napisał/a
[...]
Masz rację, Kawusiu. To rany na sercu powoduję, że chociaż bardzo pragniemy, boimy się zaufać ponownie.
To prawda, co piszesz, łatwiej jest zrobić pieniądze, niż zawalczyć, a wcześniej uwierzyć w Miłość.
🦋🦋🦋

Re: Księżycu

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Ciekawy wiersz, dziękuję za opublikowanie go na forum.
Księżyc kojarzy mi się zawsze z wilkami,
a wilki z poniższą piosenką:

Pozdrawiam :)

Re: Księżycu

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Ciekawy wiersz, dziękuję za opublikowanie go na forum.
Księżyc kojarzy mi się zawsze z wilkami,
a wilki z poniższą piosenką:

Pozdrawiam :)
Piękna piosenka, poznałam ją dzięki Tobie, dawno temu. Dziękuję za przypomnienie. Pozdrawiam
🦋🦋🦋
12